Název: Návrh změn marketingového mixu společnosti
Překlad názvu: Proposal for Changes to the Company's Marketing Mix
Autoři: Fixová, Veronika ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza nákupu; B2B; B2C; Marketingový mix; nákupní rozhodování; zákazník; B2B; B2C; customer; Marketing mix; purchase analysis; purchase decision

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/247188

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-619808


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet