Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh obchodní strategie pro založení africké restaurace v Brně
ILogeme, Ijeoma ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato magisterská práce se bude zabývat Porterovým rámcem pěti sil, analýzou makroprostředí a analýzou SWOT, protože souvisí se studiem zavádění nových technologií. africké kuchyně na zahraniční trh. Diplomová práce má ambice nabídnout vhled do základní faktorů, které přispívají k neochotě lidí ztělesňovat africké pochoutky, kromě toho, že je třeba se zaměřit na objevení možností kapacitních podniků v oblasti stravování afrických a neafrických obyvatel. spotřebitele. Navrhovaná strategická metoda se snaží zvládnout limity přístupu k trhu prostřednictvím zjišťování zájmů a možností potenciálních zákazníků prostřednictvím cíleného dotazníku a realizací kompletního marketingového plánu na podporu povědomí a přilákání zákazníků do restaurace. Bude rovněž provedeno hodnocení proveditelnosti s cílem zmírnit podnikatelských rizik spojených se vstupem do malého podniku na zahraničním trhu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.
Expansion to the Slovak Market: A Focus on Community Rental Housing Project
Hakl, David ; Širáňová, Lenka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The subject of the master's thesis is the proposal of an expansion strategy for a selected company into the Slovak market. The chosen company is engaged in the production, sale, and rental of houses made from recycled shipping containers. The thesis is divided into four parts. The introductory section outlines the issues, establishes both primary and secondary objectives, describes the methods used. The theoretical part defines the concepts of the addressed issues. This is followed by the analytical section, which includes an analysis of the current state of the company and selected project for the expansion. The final part contains the author's own proposed solutions.
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Navrátilová, Pavla ; Bayerová, Vladimíra (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je návrhem strategie společnosti Fermat CZ, s. r. o. pro vstup na kanadský trh. Společnost je strojírenskou společností, profesionálním výrobcem horizontálních vyvrtávaček a frézovacích strojů. Jedná se o zavedenou stabilní firmu, která působí na českém trhu a na trzích evropských, severoamerických a asijských. Teoretická část práce využívá nejnovějších dostupné informace věnované strategické analýze a podmínkám vstupu na zahraniční trhy. Praktická část práce představuje společnost Fermat CZ, s. r. o. na základě výsledků strategické a finanční analýzy. Návrhová část diplomové práce je věnovaná strategii vstupu společnosti na kanadský trh.
Návrh expanze společnosti vyrábějící fermentované nápoje na jeden z vybraných zahraničních trhů
Kuželová, Barbora ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vstupu společnosti na zahraniční trh. Tuzemská společnost chce rozšířit svou působnost i na zahraniční trh a rozhoduje se mezi vstupem na rakouský nebo německý trh. Práce je rozdělena do čtyř částí. V prví části práce je vymezen problém, cíl práce a postupy řešení. Druhá část práce obsahuje teoretická východiska. Ve třetí části práce jsou provedeny vybrané analýzy rakouského a německého trhu, vybrané vnitřní analýzy společnosti a na jejich základě je sestavena SWOT analýza. Pomocí komparativní metody je vybrán vhodnější trh pro vstup společnosti. V poslední části je proveden návrh vstupu společnosti na vhodnější trh.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Beran, Jaromír ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována společnost a poté prostředí zahraničního trhu. Práce obsahuje návrh cenotvorby a value map, které přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti, posílení pozice na trhu.
Expanze českého výrobce modulových dřevostaveb na intrakomunitární trh
Kočařík, David ; Kubant, Michal (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje společnosti DOMESTA PLUS s.r.o., která se zabývá výrobou modulových dřevostaveb. Teoretická část práce obsahuje vymezení pojmů souvisejících s intrakomunitárním trhem, podmínkami pro vstup na tento trh a popisem vybraných analýz vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Tyto analýzy jsou použity v praktické části práce jako podklad pro návrh vhodné strategie rozvoje, spočívajícího v expanzi společnosti na intrakomunitární trh. Na základě výsledků analýz je zpracován konkrétní návrh změny vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti a zlepšení ekonomické situace firmy. Návrhová část se zabývá také identifikací rizik souvisejících se zavedením změny.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraničním trhu
Jílková, Šárka ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti HomeGym s.r.o. na zahraničním trhu. Práce je situována do čtyř částí. Úvodní část se zabývá vymezením problematiky, stanovení hlavního a dílčích cílů, postupem zpracování a použitou metodikou. Další část je teoretická, kde jsou vymezeny pojmy související s danou problematikou. Následuje praktická část, která je rozdělena na část analytickou a vlastní návrhy řešení. Analýza současného stavu společnosti je obsažena v analytické části, na kterou navazují vlastní návrhy řešení a jejich přínos pro rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraniční trh.
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Sova, Ondřej ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomové práce se zaměřuje na návrh strategie expanze vybrané společnosti na zahraniční trh. Společnost sídlí v Brně a zaměřuje se na výroby Barefoot obuvi. Teoretická část práce je zaměřená na popis jednotlivých nástrojů, metod a analýz, které budou použity v analytické části diplomové práce. V analytické části je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Návrhová část diplomové práce je zaměřena na doporučení vhodných kroků vstupu na zahraniční trh včetně finančního plánu.
Rozvoj obchodních aktivit pro firmu realizující stínící techniku
Nováková, Adéla ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit firmy realizující stínící techniku, který povede k získání nových zákazníků na rakouském trhu a zvýšení tržeb. Práce zahrnuje teoretické poznatky dané problematiky, strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Analytická část popisuje současný stav vybrané firmy, jejímž výsledkem je SWOT analýza. V návrhové části jsou zpracovány jednotlivá doporučení a návrhy týkající se rozvoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.