Název: Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu: Marketing Tools for the Development of Competitiveness of Company
Autoři: Beran, Jaromír ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; konkurenceschopnost; LED produkty; marketing; marketingové nástroje; zahraniční trh; competition; competitiveness; foreign market; LED products; marketing; marketing tools

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67764

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-607218


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet