Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příprava domácích úloh pro předmět Algoritmy
Řezáč, Jakub ; Peringer, Petr (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje zejména na implementaci domácích úloh pro předmět Algoritmy, jež je vyučován v druhém ročníku na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického v Brně. Pro vyhodnocování zmíněných domácích úloh je využit systém pro automatizované vyhodnocování domácích úloh. Součástí zadání této bakalářské práce je rovněž modifikování zmíněného systému.
Příprava domácích úloh pro předmět Algoritmy
Adámek, Tomáš ; Goldefus, Filip (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je problematika přípravy komplexní sbírky domácích úloh pro předmět Algoritmy. Úvodem práce je rozebrána problematika počítačových algoritmů. Znalost počítačových algoritmů patří k základním znalostem počítačového programátora. Stručně je zde popsána úloha algoritmů, datových struktur a jejich vlastností. Hlavní část práce se zabývá analýzou a vytvářením úloh na vyhledávání podřetězců v řetězcích. Nalezení vzorku v textu je oblastí, využívanou v široké škále počítačových programů, od prohlížečů až po textové editory. Implementací těchto úloh získá student rozšiřující znalosti o této problematice a dokáže je použít nejen v jazyce C. Součástí rozboru implementace úloh je také vytváření testovacích úloh pro ověření správnosti implementace a jejich charakteristiky. Další část této práce je věnována systému pro automatické hodnocení a zadávání domácích úloh. Je zde rozebrána implementace jednotlivých částí systému a možnosti použití.
Příprava domácích úloh pro předmět Algoritmy
Trávniček, Jan ; Dvořák, Radim (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Práce pojednává o tvorbě domácích úloh pro předmět Algoritmy. Nejvýznamnější část tvoří tři nově implementované domácí úkoly. Součástí práce je i modifikování části systému pro automatické zadávání a vyhodnocování domácích úloh.
Spokojenost zaměstnanců vybrané společnosti s prací na dálku
Zachařová, Markéta ; Putnová, Anna (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zjištění spokojenosti zaměstnanců vybrané společnosti sprací na dálku. Vprvní části práce jsou definovány pojmy, které souvisí sprací na dálku zteoretického hlediska. Druhá část obsahuje informace o samotné společnosti spolu sanalýzou spokojenosti zaměstnanců stímto typem práce. Ve třetí části práce jsou poté navržena možná opatření, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Jak se rodiče připravují s dětmi do školy
VELHARTICKÁ, Jana
Bakalářská práce je zaměřena na domácí přípravu dítěte na prvním stupni základní školy, přičemž je domácí příprava dítěte zkoumána z perspektivy matky. Výzkumná pozornost je soustředěna zejména na to, jak domácí příprava probíhá a co matky při domácí přípravě prožívají. Doplňující oblastí zájmu výzkumu je komunikace mezi rodinou a školou, konkrétně bylo sledováno jak často, jakými způsoby a s jakým obsahem spolu škola a rodina komunikují. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumu, jako hlavní metoda sběru dat je zvolen hloubkový polostrukturovaný rozhovor. Praktická část je tvořena třemi případovými studiemi, kterými je zjišťována subjektivní realita toho, jak domácí příprava probíhá, jak ji matky prožívají a jak vypadá kontakt mezi rodinou a školou.
Nástup dítěte do školy a možné problémy spojené s tímto vývojovým mezníkem
Šporclová, Veronika ; Šulová, Lenka (vedoucí práce) ; Gillernová, Ilona (oponent)
Souhrn Tématem diplomové práce je nástup dítěte do školy a možné problémy spojené s tímto vývojovým mezníkem. V teoretické části diplomové práce se zabýváme teoretickými přístupy k vývoji dítěte a vývojovou úrovní dítěte v předškolním a mladším školním věku. Další část je zaměřena na školní zralost a připravenost dítěte. V kapitole, která je věnována vstupu dítěte do školy, uvažujeme o různých faktorech, jež mohou ovlivňovat školní úspěšnost prvňáčka i to, jak se ve škole cítí. Tématem empirické části jsou domácí úkoly a součinnost rodičů a školáků při domácí přípravě. Výzkum je součástí mezinárodního projektu, který je v textu krátce představen, jehož cílem je lépe porozumět problematice domácí přípravy do školy a roli jednotlivých klíčových aktérů. Kvalitativní studie sleduje průběh domácí přípravy, postoje dětí k domácím úkolům a také to, jak vnímají děti pomoc rodičů s domácími úkoly. V kvantitativní části sledujeme nakolik se shodují výpovědi rodičů a dětí v otázkách týkajících se průběhu domácí přípravy, pomoci rodičů s domácími úkoly a postojů k domácí přípravě. Klíčová slova: domácí úkoly, domácí příprava na školu, rodiče, žák, spolupráce, pomoc rodičů, předškolní věk, mladší školní věk
Domácí příprava žáků mladšího školního věku na školu
Tomanová, Kateřina ; Šulová, Lenka (vedoucí práce) ; Šturma, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem domácí přípravy na školu žáků mladšího školního věku, zejména součinností školy, rodičů a dítěte v procesu domácí přípravy. V teoretické části diplomové práce se zabýváme vztahem dospělých a dětí v historii. Dále se zabýváme socializací dítěte a vývojovými aspekty v předškolním a mladším školním věku. V dalších kapitolách se věnujeme nástupu dítěte do školy, školnímu vzdělávání a domácí přípravě dětí mladšího školního věku z hlediska spolupráce školy, rodiny a dítěte. V empirické části se zabýváme postoji dětí a jejich rodičů k domácí přípravě a zapojení se rodičů do domácí přípravy v první a druhé třídě. Zajímáme se zejména o rozdíl či shodu v dané problematice u žáků prvních a druhých tříd. Výzkum je koncipovaný jako kvalitativně - kvantitativní. V kvalitativní části se tématu věnujeme z pohledu dětí, v kvantitativní části z pohledu dětí a jejich rodičů. Diplomová práce je součástí studie podporované GA ČR č. GAČR 406/04/0316, který realizuje katedra Psychologie na Filozofické fakultě, Univerzity Karlovy. Klíčová slova: domácí příprava, domácí úkoly, zapojení rodičů, spolupráce, rodiče, žák, škola, mladší školní věk.
Domácí příprava žáků
Kubátová, Stanislava ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Vincejová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem domácí přípravy žáků na základní škole. Cílem práce je zjištění postoje respondentů - žáků, rodičů a učitelů - k problematice domácích úkolů. V teoretické části diplomové práce se zabýváme spoluprací rodiny a školy, především zapojováním rodičů do této problematiky Dále se věnujeme domácí přípravě jako organizační formě výuky, typům a formám domácích úkolů. V empirické části se zabýváme postoji učitelů, rodičů a dětí k domácím úkolům. Hlavními oblastmi výzkumu jsou důležitost, typy, formy, individualizace, hodnocení a nesplnění domácích úkolů. Dále se zajímáme o postoje k domácím úkolům na prvním a druhém stupni základní školy. Výzkum je koncipován jako kvalitativně - kvantitativní. V kvalitativní části se tématu věnujeme z pohledu rodičů a dětí, v kvantitativní části z pohledu učitelů. K výzkumu, který má podobu smíšeného designu, je zde použita forma dotazníků a forma polostrukturovaného interview.
Postoj rodičů a učitelů k domácím úkolům
Bárová, Jitka ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Cílem předkládané diplomové práce je prozkoumat postoj rodičů k domácím úkolům. Naopak zjistit názor učitelů, kteří jsou s touto problematikou v přímém kontaktu. Teoretická část ročníkové práce vymezuje pojem domácí úkol a domácí přípravu. Dále se zaměřuje na funkci, význam domácích úkolů, motivaci a hodnocení. Empirická část se věnuje rozhovorům s rodiči a učiteli. Informace od obou typů respondentů jsou získány formou rozhovoru. Rozhovor s rodiči směřoval k hlavní otázce: Jaký postoj mají rodiče k domácím úkolům svého dítěte? A rozhovor s učiteli směřoval k hlavní otázce: S jakým účelem zadávají učitelé domácí úkol? Vyhodnocení rozhovorů ukázalo, že domácí úkoly jsou ze strany rodičů a učitelů žádoucí. KLÍČOVÁ SLOVA domácí úkol, domácí příprava, komunikace učitelů s rodiči, vzájemná spolupráce
Využití digitálních technologií v přípravě žáka ZŠ do školy
Jaroš, Aleš ; Černochová, Miroslava (vedoucí práce) ; Tocháček, Daniel (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapovat, jakou úlohu hrají digitální technologie (dále DT) v domácí přípravě žáků ZŠ do školy, jakým způsobem tyto technologie používají ke své domácí přípravě a zda s nimi pro potřeby svého učení pracují. Diplomová práce se zabývá otázkou, zda umějí žáci 2. stupně ZŠ používat digitální technologie pro své učení a jakým způsobem je využívají, jakou mají představu o tom, že se učí, jaké výhody a nevýhody vidí v používání digitálních technologií, jak je podporují rodiče v tom, aby v domácí přípravě používali digitální technologie. Teoretická část práce se zaměřuje na úlohu a možnosti využití digitálních technologií ve vzdělávání, zejména v domácí přípravě žáků. Vymezuje digitální kompetence žáka a charakteristiky současné školní populace. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky tří dotazníkových šetření. První provedl autor mezi 127 žáky 2. stupně ZŠ v Ústeckém kraji s cílem zjistit, zda a jakým způsobem využívají žáci digitální technologie v domácí přípravě do školy a zda jim tyto technologie domácí přípravu usnadňují. Druhý dotazník vyplnili rodiče žáků 2. stupně ZŠ. Cílem tohoto dotazníkového šetření bylo odhalit, nakolik podporují rodiče své děti ve využívání digitálních technologií pro přípravu do školy, zda se zajímají o obsah a čas svých dětí, který tráví u...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.