|
Příprava domácích úloh pro předmět Algoritmy
Řezáč, Jakub ; Peringer, Petr (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje zejména na implementaci domácích úloh pro předmět Algoritmy, jež je vyučován v druhém ročníku na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického v Brně. Pro vyhodnocování zmíněných domácích úloh je využit systém pro automatizované vyhodnocování domácích úloh. Součástí zadání této bakalářské práce je rovněž modifikování zmíněného systému.
|
|
Zdokonalování procesů vývoje software
Řezáč, Jakub ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na techniky zlepšování procesů vývoje software. Uvádí moderní přístupy k vývoji procesů a rozebírá problematiku jejich řízení a použití v jednotlivých fázích životních cyklů. V návaznosti na tyto techniky pak předkládá návrh podpůrného nástroje, který při případné spolupráci s dalšími nástroji zvyšuje automatizaci vývoje procesů, jako jeden z předpokladů zlepšování jejich kvality.
|
|
Příprava domácích úloh pro předmět Algoritmy
Řezáč, Jakub ; Peringer, Petr (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje zejména na implementaci domácích úloh pro předmět Algoritmy, jež je vyučován v druhém ročníku na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického v Brně. Pro vyhodnocování zmíněných domácích úloh je využit systém pro automatizované vyhodnocování domácích úloh. Součástí zadání této bakalářské práce je rovněž modifikování zmíněného systému.
|
|
Zdokonalování procesů vývoje software
Řezáč, Jakub ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na techniky zlepšování procesů vývoje software. Uvádí moderní přístupy k vývoji procesů a rozebírá problematiku jejich řízení a použití v jednotlivých fázích životních cyklů. V návaznosti na tyto techniky pak předkládá návrh podpůrného nástroje, který při případné spolupráci s dalšími nástroji zvyšuje automatizaci vývoje procesů, jako jeden z předpokladů zlepšování jejich kvality.
|