Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace uložení materiálu pro přepravu
Vacek, Michal ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá aplikací pro optimalizaci uložení materiálu pro přepravu. Aplikace je vyvíjena ve spolupráci se společností Škoda Auto a.s., která řeší problém přepravy materiálu v kontejnerech z výrobních hal v České republice do montážních závodů v zahraničí. Zde je popsána její analýza, návrh i implementace. Aplikace se skládá ze dvou částí. První vypočítá optimalizaci - vybere z množiny modulů (krabic) vhodnou kombinaci a umístí ji kontejneru. Druhá část aplikace toto rozložení zobrazuje. Část této práce je také věnována příbuzným optimalizačním metodám, zejména pak Knapsack a Bin-packing problému.
Šachový program s různými variantami šachů
Mydliar, Ján ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním úkolem bylo vytvořit program umožňující hru člověka proti počítači a počítače proti počítači s možností volby vybraných variant šachů. Začátek práce opisuje algoritmy pro hraní her a jich různé vylepšení. Následuje opis vybraných variant, ohodnocovací funkce, jejich změn, návrh programu a grafického užívatelského rozhraní.
Statická analýza Java programů
Vyvial, Pavel ; Hýsek, Jiří (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Projekt SHADOWS se zabývá vývojem software, který je schopen automaticky opravovat chyby v programech. Po každé opravě je třeba zjistit, zda opravná akce úspěšně odstranila chybu a nezanesla do kódu chybu novou, mnohem závažnější. Ve své bakalářské práci se zabývám právě takovýmto dokazováním korektni opravy kódu v konkurentních systémech. Některé z chyb v konkurentních systémech mohou být opraveny automatickým přidáním synchronizace. Při takovémto opravování chyb je potřeba zkontrolovat zda v uzamykané části neexistuje instrukce monitorenter, která by mohla představovat potenciální nebezpečí uváznutí. Dokazování korektnosti opravy je prováděno za pomocí Control Flow Graph analýzy nad Java byte-kódem.  Prototyp k tomuto účelu využívá statickou analýzu zastoupenou nástrojem FindBugs.
Šachový program pro variantu Holanďany
Staňa, Marek ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup při tvorbě šachového programu hrajícího variantu holanďany proti člověku i jiným programům. V úvodu jsou vysvětleny rozdíly v pravidlech oproti klasickým šachům, hlavní část se věnuje umělé inteligenci. Porovnává jednotlivé metody, které se používají pro tvorbu šachových programů, a adaptuje je pro variantu holanďany.
Příprava domácích úloh pro předmět Algoritmy
Řezáč, Jakub ; Peringer, Petr (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje zejména na implementaci domácích úloh pro předmět Algoritmy, jež je vyučován v druhém ročníku na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického v Brně. Pro vyhodnocování zmíněných domácích úloh je využit systém pro automatizované vyhodnocování domácích úloh. Součástí zadání této bakalářské práce je rovněž modifikování zmíněného systému.
BiBTeX styl pro ČSN ISO 690 a ČSN ISO 690-2
Pyšný, Radek ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje průběh vytváření bibliografického stylu pro nástroj BibTeX, pomocí něhož lze v LaTeXu sázet bibliografické citace v souladu s normou ČSN ISO 690. V úvodu práce je proveden rozbor ČSN ISO 690. Následuje popis spolupráce mezi systémem LaTeX a nástrojem BibTeX. Podstatná část práce je věnována popisu struktury souborů, které BibTeX potřebuje pro svou funkci, tj. bibliografická databáze a bibliografický styl. Závěr této práce je věnovaný popisu vlastností vytvořeného bibliografického stylu czplain.bst .
Šachový program pro různé varianty šachů
Jadrníček, Zbyněk ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup při tvorbě šachového programu umožňujícího hru člověka proti počítači. V první části jsou vysvětlena pravidla šachů, další se věnují umělé inteligenci. Práce se zabývá netradičními variantami šachu a změnám, které byly provedeny při implementaci oproti klasické hře. Porovnává používané reprezentace šachovnice v počítači, metody hraní her a techniky ohodnocení stavu hry. Cílem bylo dosáhnout vysoké umělé inteligence použitím efektivních algoritmů.
Explanatory Analysis of the Chess Game
Hertl, Vojtěch ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design and implement an explanatory analysis of chess games. This analysis was created on the basis of a chess engine. As there are many great, freely available and open-source chess engines, this thesis does not focus on the implementation of a new one. Instead, existing chess engines were studied and compared. The most suitable one for this thesis was selected and an extension was designed for it. This extension provides an explanatory explanation of the quality of individual moves and entire chess games. This extension has been implemented, tested and evaluated.
Datové nosiče minulosti a současnosti
Berecz, Tomáš ; Drahanský, Martin (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá prenosnými dátovými nosčmi. V úvode sú popísané metriky, ktoré slúžia pre hodnotenie dátových nosičov, taktiež ako popis druhov ukládaných informácií. Ďalej prezentujem chronologický prehľad dátových nosičov spolu s detailným popisom. Na záver predkladám uvádzam prehľadové tabuľlky.
Abstraktní datové typy pro jazyk C
Duda, Tomáš ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Honzík, Jan M. (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá abstraktními datovými typy v jazyce C. Jsou zde vysvětleny principy abstraktních datových typů a operace nad nimi. Hlavním úkolem je přepsání studentské opory, která je napsána v jazyce Pascal do jazyka C a vytvoření programu pro animovanou demonstraci. Tento program animuje operace nad lineárními seznamy a je implementován v prostředí FLASH.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.