|
Hodnocení finanční výkonnosti společnosti prostřednictvím benchmarkingu
Posádková, Radka ; Karas, Michal (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení finanční a obchodní výkonnosti společnosti New Yorker CZ, s.r.o., za pomoci benchmarkingu. Společnost New Yorker CZ je v rámci analytické části porovnávána s jejími 5 konkurenty na českém trhu. Práce obsahuje v rámci první části teoretický přehled vybraných přístupů a metod. Další část je zaměřena na porovnávání konkurentů pomocí metody benchmarking, ta je poté zakončená SWOT analýzou. Závěrem jsou pak jednotlivá doporučení a shrnutí poznatků provedených analýz.
|
| |
| |
|
Návrh na zlepšení marketingového mixu podniku
Danyliuk, Bohdan ; Hlaváček, Jan (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu pizzerie „Basilico“. Teoretická část vymezuje důležité marketingové pojmy. Následuje analytické přiblížení současného stavu podniku a vyhodnocení dotazníkového šetření. V poslední části na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na změnu marketingového mixu podniku, které by v budoucnu mohly vést k posílení loajality stávajících zákazníků a oslovení nových zákazníků.
|
|
Hodnocení finanční výkonnosti společnosti prostřednictvím benchmarkingu
Posádková, Radka ; Karas, Michal (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení finanční a obchodní výkonnosti společnosti New Yorker CZ, s.r.o., za pomoci benchmarkingu. Společnost New Yorker CZ je v rámci analytické části porovnávána s jejími 5 konkurenty na českém trhu. Práce obsahuje v rámci první části teoretický přehled vybraných přístupů a metod. Další část je zaměřena na porovnávání konkurentů pomocí metody benchmarking, ta je poté zakončená SWOT analýzou. Závěrem jsou pak jednotlivá doporučení a shrnutí poznatků provedených analýz.
|
|
Inovace podnikatelského plánu vybrané společnosti
PODHORA, Radek
Cílem diplomové práce bylo inovovat podnikatelský plán pro firmu Domitruck, s. r. o., resp. vypracovat veškeré potřebné podklady, které by sloužily jako součást žádosti o úvěr na realizaci projektu rozšíření opravárenských prostor. V první části vlastní práce byla popsána současná situace společnosti, důvody pro rozšíření servisu a harmonogram realizace. Byly zde taká zjištěny podmínky pro získání úvěru u Komerční banky. Druhá část se věnovala samotnému podnikatelskému plánu, kde byly popsány klíčové osobnosti a služby, následně provedena SWOT analýza, marketingový mix 4P a kompletní finanční plán spojený s rozšířením podniku. Nakonec byly uvedeny také rizika spojená s realizací projektu.
|
| |
| |
|
Strategie expanze Žateckého pivovaru na zahraniční trh
Ježková, Barbora ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Křečková Kroupová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se tematicky zaměřuje na proces expanze podniku na zahraniční trh. Pro aplikační část práce byla zvolena společnost Žatecký pivovar, spol. s r.o., která patří do kategorie malých a středních podniků. Hlavními cíli práce jsou výběr vhodného zahraničního trhu z regionu západního Balkánu pro expanzi Žateckého pivovaru a následná formulace konkrétní strategie vstupu na zvolený trh. Strategie vstupu pak obsahuje volbu metody vstupu, konkurenční a marketingovou strategii spolu s marketingovým mixem 4P. Dílčí cíle práce zahrnují charakteristiku obchodní politiky pivovaru s akcentem na identifikaci role expanze a finanční analýzu podniku, která podmiňuje jeho expanzivní možnosti. Dalšími dílčími cíli práce jsou konstrukce multikriteriálního rozhodovacího modelu, který mezi zvažovanými trhy určí ten nejatraktivnější, a následná identifikace klíčových faktorů úspěchu expanze předmětného pivovaru na zvolený trh. Z použitých metod dominují analýza, jmenovitě pak finanční analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza, a dále komparace. Jako nejvhodnější trh pro vstup pivovaru bylo v daném regionu zvoleno Chorvatsko a pivovaru bylo doporučeno na trh vstoupit s bezlepkovým ležákem za podpory současného vlastníka - pivovarnické skupiny Carlsberg.
|
|
Marketingová strategie pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. při uvedení nových výrobků na trh
Jirků, Jiřina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Ševera, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. a její nové výrobky -- kabely PRAFlaGuard SPF -- párový, PRAFlaGuard SPF -- čtyřkový a PRAFlaDur SP. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teoretické vymezení B2B marketingu a hlavní rozdíly mezi B2B a B2C trhem. Druhá kapitola seznamuje se společností PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o., její historií, strukturou, produktovým portfoliem a novými kabely. Třetí kapitola se již zabývá samotnou marketingovou strategií a je rozčleněna na dvě podkapitoly - Situační analýza českého trhu a Marketingový mix.
|