Název:
Komunikační strategie podniku
Překlad názvu:
Comunication strategy of company
Autoři:
Pokorná, Martina ; Jánošík, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je vytvoření ekonomicky výhodné komunikační strategie, která zvýší pozornost a nejlépe zapůsobí na lidi, čímž se také zlepší postavení společnosti ARAVER CZ na trhu.
The aim of the thesis is to make profitable communication strategies in an economic way. This will increase publicity and take the best effect on people. It will also improve standing of a firm ARAVER CZ on a market.
Klíčová slova:
komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingový mix 4P; communication mix; communication strategies; marketing; marketing mix 4P
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7965