Název: Návrh na zlepšení marketingového mixu podniku
Překlad názvu: Proposal to improve the marketing mix of the company
Autoři: Danyliuk, Bohdan ; Hlaváček, Jan (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; Marketingový mix; marketingový mix 4P; marketingový mix 7P; marketingový výzkum; SWOT analýza; marketing; Marketing mix; marketing mix 4P; marketing mix 7P; Marketing Research; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211323

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-529594


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet