Název: Marketingová strategie pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. při uvedení nových výrobků na trh
Překlad názvu: Marketing strategy for the company PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA Ltd. while launching new products into the market
Autoři: Jirků, Jiřina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Ševera, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B marketing; Marketingový mix 4P; PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o.; Situační analýza; B2B marketing; Marketing mix 4P; PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA Ltd.; Situation analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35940

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162639


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet