Název: Strategie expanze Žateckého pivovaru na zahraniční trh
Překlad názvu: Expansion strategy of Žatec brewery into a foreign market
Autoři: Ježková, Barbora ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Křečková Kroupová, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bezlepkové pivo; Chorvatsko; Expanze; Finanční analýza; Marketingový mix 4P; Multikriteriální rozhodovací model; PEST analýza; Porterův model pěti sil; Strategie; SWOT analýza; Západní Balkán; Žatecký pivovar; Croatia; Expansion; Financial analysis; Gluten-free beer; Marketing mix 4P; Multi-criteria decision model; PEST analysis; Porter's model of five forces; Strategy; SWOT analysis; Western Balkans; Žatec brewery

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49805

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205203


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet