Název: Návrh marketingové strategie pro individuální vstup do podnikání v oblasti jazykového vzdělání
Překlad názvu: The Proposal of Marketing Strategy for Individual Entry Into the Business of Language Education
Autoři: Nováková, Hana ; Chýšková, Eva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; analýza spotřebitele; marketingová strategie; marketingový mix 4C; marketingový mix 4P; Primární výzkum; sekundární výzkum; Competitive Analysis; Consumer Analysis; Marketing Mix 4C; Marketing Mix 4P; Primary Research; Secondary Research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26074

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-591929


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet