Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace zobrazení druhých nejvyšších českých soutěží ve fotbale a hokeji ve zpravodajství ČTK v ročníku 2015/2016
Franěk, Tomáš ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Diplomová práce "Komparace zobrazení druhých nejvyšších českých soutěží ve fotbale a hokeji ve zpravodajství ČTK v ročníku 2015/2016" se zabývá mediálním pokrytím druhé fotbalové a první hokejové ligy s cílem zjistit, jak Česká tisková kancelář pojala v dané sezoně zpravodajství pro své klienty, kteří na její servis spoléhají, s přihlédnutím ke komparaci informování o obou soutěžích. Na příkladu druhé fotbalové a první hokejové ligy mapuje produkci sportovní redakce ČTK zejména z kvantitativního pohledu. Práce se zaměřuje na analýzu agenturního servisu, přičemž se věnuje několika obdobím: týdnu před začátkem sezony, prvnímu a desátému kolu, týdnu před začátkem jarní části fotbalové ligy a týdnu před začátkem předkola play-off hokejové ligy a momentům rozhodnutí v obou soutěžích. V teoretické části práce stručně připomíná historii obou soutěží, vývoj jejich herních systémů a nabízí přehled nejdůležitějších událostí z ročníku 2015/2016. Dále předkládá profil ČTK jako celku a jejího sportovního servisu. Práce sleduje, jaké bylo personální zabezpečení redakce a jaké bylo zdrojové zázemí. Práce rovněž kvantifikuje formáty zpráv a další žánry a vybraná metadata, důraz je kladen na interpretaci předkládaných dat. Ta jsou pro přehlednost vždy uvedena a sumarizována v tabulkách, užito je i grafů. Práce dále...
Sportovní centrum Za Lužánkami Brno
Skořepová, Lucie ; Kotek, arch Jakub (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Práce se věnuje řešení sportovního centra v Brně za Lužánkami. Území má velmi bohatou sportovní historii, která se datuje již od roku 1922. Zejména díky brněnské fotbalové a hokejové historii je v dnešní době území za Lužánkami velice diskutované. V důsledku chátrání a následně velmi špatného technického stavu obou stadionů se postupně hokej i fotbal z Lužánek odstěhoval. Diplomová práce se věnuje vypracování nového konceptu území, kde bude mít své místo jak sport profesionální, tak i rekreační. Rozsáhlá architektonická studie multifunkčního hokejového stadionu řeší umístění objektu na stejném místě, jako se nacházel stadion minulý. Klade důraz na velkorysé rozptylové plochy v okolí stadionu, snadnou orientaci a rozmístění vstupů ze všech stran objektu. Multifunkční využití stadionu je řešeno teleskopickou tribunou a nabízí běžnou kapacitu 10 500 diváků na hokejové utkání a až 14 300 diváků při koncertu na stání. Hlavním výrazovým prvkem exteriéru stadionu jsou fasádní lamely, které svým dynamickým osazením otevírají parter stadionu a jasně tak naznačují hlavní vstupy do objektu. V noci se skleněné lamely rozzáří pomocí integrovaného LED osvětlení a umožní tak vystřídat bezpočet různých tváří stadionu podle aktuálního dění uvnitř.
Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha
Veselá, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Název: Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě rozboru finanční analýzy uplynulých let navržení a sestavení tří možných prognóz vývoje finanční situace klubu HC Sparta Praha. Metody: V první fázi této práce bude sestavena finanční analýza z osmi uplynulých let. Data budou analyzována v rámci analýzy rozvahy a výkazu zisku a ztrát, po které bude následovat analýza poměrových ukazatelů. Třetí fází bude konstrukce Taflerova bankrotního modelu. Na základě výsledků finanční analýzy budou sestaveny tři prognózy, a to realistická, optimistická a pesimistická. Prognózy budou vytvořeny z minulého vývoje hodnot výnosů, nákladů a hospodářského výsledku do roku 2020. Pro modelování prognóz bude použita funkce Forecast z programu Excel. Výsledky: Z komparace výsledků finanční analýzy se sportovními úspěchy vyšlo najevo, že se finanční situace sportovního klubu HC Sparta Praha vyvíjí na základě sportovních výsledků extraligového týmu. Jednotlivé prognózy tak byly sestaveny na základě nejlepších let pro optimistickou prognózu, nejhorších let pro pesimistickou prognózu a všech osmi analyzovaných let co se realistické prognózy týče. Klíčová slova: finanční analýza, hokej, hokejový klub, sportovní klub, prognóza, prognostické metody
Komunikační aktivity hokejového klubu HC Lev Praha v sezoně 2013/2014
Kristenová, Alice ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Cílem této práce je představení hlavních komunikačních aktivit hokejového klubu HC LEV Praha v sezoně 2013/2014 a jejich následné kritické zhodnocení. Úvodní kapitoly jsou věnovány charakteristice marketingové komunikace s přihlédnutím ke specifikům sportovního průmyslu a dále krátkému představení hokejového klubu. Samotné jádro práce, které se věnuje konkrétním komunikačním aktivitám klubu ve sledovaném období, je v závěru doplněno o kritický pohled a zhodnocení. To je založeno především na analýze facebookových dat, údajích o návštěvnosti domácích zápasů a porovnání s komunikačními aktivitami vybraných klubů NHL, jejichž marketingové strategie, včetně těch komunikačních, bývají na velmi vysoké úrovni. Z tohoto porovnání také vychází komunikační doporučení, jež jsou zmíněna v závěrečných kapitolách. Právě ucelený pohled na vnější komunikaci HC LEV Praha, její kritické zhodnocení a následná komunikační doporučení jsou největším přínosem této práce.
Hodnocení efektivity vynaložených prostředků na reklamu během sportovních přenosů
Kozlová, Natálie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Hodnocení efektivity vynaložených prostředků na reklamu během sportovních přenosů Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat prostředky vynaložené na reklamu do sportovních přenosů vysílaných ČT sport s jejich sledovaností. K porovnání poslouží koeficient, který vznikne na základě podílu konkrétní sledovanosti sportovního přenosu a k tomu příslušné ceny za reklamu pomocí metody Cost per Thousand. Metody: Analýza sekundárních dat České televize a internetového portálu Mediaguru. Především užití získaných interních sekundárních dat k vyhodnocení efektivity vložených prostředků do televizní reklamy v rámci zvolených sportovních událostí. Těmi jsou tři zvolené akce - Mistrovství světa ve fotbale 2014, Mistrovství světa v alpském lyžování 2015 a Tipsport extraliga 2013/2014. Efektivita je vyhodnocena na základě stěžejní metody pro tuto práci, kterou je metoda Cost per Thousand. Výsledky: Porovnání vynaložených finančních prostředků na oslovení tisíce diváků pro danou sportovní událost a určení nejefektivnější události, konkrétně její části. Z hlediska investovaných prostředků vyšlo nejlépe MS v alpském lyžování, konkrétně pak mužská superkombinace, naopak nejhůře dopadla základní část Tipsport extraligy. Klíčová slova: reklama, sportovní přenos, alpské lyžování, televizní sledovanost,...
Convolutional neural networks and their application in object detection
Hrinčár, Matej ; Mrázová, Iveta (vedoucí práce) ; Pešková, Klára (oponent)
1 Názov práce: Konvoluční neuronové sítě a jejich využití při detekci objektů Autor: Matej Hrinčár Katedra (ústav): Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) Vedúci diplomovej práce: doc. RNDr. Iveta Mrázová, CSc. E-mail vedúceho práce: Iveta.Mrazova@mff.cuni.cz Abstrakt: V dnešnej dobe je moderné zatraktívňovať športové prenosy tzv. rožšírenou realitou, napríklad k hráčom hokejového zápasu zobraziť rôzne štatistiky. Aby sme to mohli urobiť, musíme hráčov najprv automaticky nájsť - detekovať. Touto náročnou úlohou sa zaoberá predložená práca. Išlo nám nielen o presnosť, ale i o rýchlosť, pretože by sme mali byť schopní detekcie v reálnom čase. Využili sme jeden z novších modelov neurónových sietí - konvolučné siete. Sú vhodné na spracovanie obrazových dát a ako vstup dostávajú obrázok bez akéhokoľvek predspracovania. Na základe podrobnej analýzy a urobených testov sme si ich vybrali pre implementáciu detektora hokejových hráčov v hokejovom zápase. V práci sme otestovali niekoľko rôznych architektúr týchto sietí, porovnali ich a vybrali tú z nich, ktorá je presná a rýchla. Otestovali sme i robustnosť siete na zašumených vzoroch. Nakoniec sme pre takto detekovaných hráčov použili farbu ich dresu a na jej základe ich pomocou algoritmu K-means zaradili do jedného z práve hrajúcich tímov....
Marketingová komunikace HC Slavia Praha v sezoně 2011/2012
Drahorád, Tadeáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření je užita metoda analýzy interních a externích faktorů, interview, případové studie, analýza dokumentů a pozorování. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace HC Slavia Praha byla zjištěna řada nedostatků. V osmé kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi řešit. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relations
Marketingová komunikace HC Slavia Praha
Drahorád, Tadeáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření je užita metoda analýzy interních a externích faktorů, interview, případové studie, analýza dokumentů a pozorování. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace HC Slavia Praha byla zjištěna řada nedostatků. V osmé kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relations

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.