Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,003 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Rybková, Martina ; Faltusová, Ludmila (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Jádro této bakalářské práce tvoří návrh na vylepšení marketingové strategie sítě pojízdných stánků specializujících se na kávu a pochutiny. Téma je rozděleno do tří hlavních částí, aby lépe rozklíčovalo problematiku. Úvodní teoretická část se zaměřuje na základní pojmy marketingu, jeho mixu a prostředí. Analytická část pak poskytuje důkladné zhodnocení současné situace společnosti pomocí relevantních analýz. V závěrečné části jsou prezentovány konkrétní návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení celkového marketingového mixu podniku.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Klapušová, Hana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se svým zaměřením týká návrhu komunikačního mixu vybraného podniku. Práce se skládá ze třech částí. První z nich je vysvětlení teoretických východisek pro lepší pochopení dané problematiky. Druhá část se věnuje analýze současného stavu, představení podniku nebo analýze vnitřního a vnějšího okolí. V poslední jsou vypracovány návrhy řešení pro zlepšení komunikačního mixu v podniku. Návrhy jsou doplněny o časový rámec a odhad finančních prostředků potřebných pro realizaci.
Marketingová komunikace konkrétní společnosti
Komínková, Denisa ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci konkrétní společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je definován teoretický podklad, který je oporou pro druhou část diplomové práce. Druhá část se zabývá popisem společnosti, celkovou analýzou marketingové komunikace společnosti, marketingovým výzkumem a analýzou hlavních konkurentů v oblasti psacích potřeb. Třetí část se zabývá návrhy, které vycházejí z provedených analýz. Návrhy by měly společnosti pomoci ke zlepšení stávající marketingové komunikaci do budoucna.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Janeček, David ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikačního mixu vybraného podniku. Práce je rozdělena do tří základních částí. V první z nich bude provedena literární rešerše, která povede k vysvětlení základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá část bude zaměřena na provedení interních i externích analýz, vyhodnocení současného stavu a zjištění nedostatků podniku. Ve třetí části budou zpracovány a navrženy opatření, která mohou vést ke zlepšení marketingové komunikace podniku.
Komunikační mix podniku
Kopecká, Jana ; Kopřiva, Lukáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix nebankovní společnosti FlexiFin s.r.o. Primárním cílem práce je identifikace stávajícího komunikačního mixu, která bude založena na analýze aktuálního stavu. Práce je rozdělena na tří části, kdy první část je zaměřena na teoretická východiska, která slouží k lepšímu porozumění tématu. Následuje analýza aktuálního stavu ve společnosti, na které bude založena poslední část, která tvoří návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti FlexiFin.
Návrh zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu na slovenském trhu
Burda, Lubomír ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhů na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu Don Lemme na slovenském trhu. V teoretické části jsou nejprve definovány klíčové pojmy jako mezinárodní marketing, marketingový mix, komunikační mix či marketingový výzkum, s přesahem do analytické a návrhové části. V analytické části je představeno vnitřní i vnější prostředí e-shopu. I díky marketingovému výzkumu mohl autor práce v závěrečné části stanovit návrhy, které by měly elektronickému obchodu pomoci s propagací na slovenském trhu.
Marketingová strategie vybraného podniku
Zapletalová, Lucie ; Vařeka, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku v dřevozpracujícím průmyslu. Práce je rozdělena celkem na tři části. Teoretická část práce je zaměřena na definování relevantních pojmů a metod, které jsou dále v práci použity. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové strategie v podniku. Součástí analytické části je provedený marketingový výzkum. Praktická část práce vychází z poznatků analýzy současného stavu a je zaměřena na návrhy změn ke zlepšení marketingové strategie podniku.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Burešová, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace a následná realizace ve vybrané společnosti, která doposud marketingu nevěnovala pozornost. Tyto realizované návrhy budu následně měřit a na základě výsledků dále zefektivňovat. Cílem těchto návrhů je primárně dosáhnout toho, aby navržená marketingová komunikace generovala společnosti poptávky a tvořila podporu pro obchodní aktivity. Sekundárním cílem je rozšiřování povědomí o vybrané společnosti a budování databáze firmy.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Drábková, Zdeňka ; Hradil, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení a opatření ve firmě Nešpůrek, s.r.o., pomocí komunikačního mixu. V teoretické části vysvětlím důležité pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V analytické části převedu teorii na praxi. Pomocí SWOT analýzy zhodnotím slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby. Výsledkem bude řešení problémů, které nebude finančně nemožné a bude vyhovovat majiteli, zaměstnancům i těm nejdůležitějším, zákazníkům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,003 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.