Název: Návrh zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu na slovenském trhu
Překlad názvu: Proposal to Improve the Marketing Communication of an Online Shop on the Slovak Market
Autoři: Burda, Lubomír ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: interaktivní marketing; komunikační mix; marketingový mix; marketingový výzkum; communication mix; interactive marketing; marketing mix; marketing research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/247184

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-617151


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet