Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 116 záznamů.  začátekpředchozí92 - 101dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití brandingu v marketingové komunikaci společnosti
Šeda, Marek ; Provazníková, Lenka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje problematiku rebrandingu a řízení značky ve vybraném podniku. Teoretická část je věnována charakteristice koncepce značky a souvisejících pojmů. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové komunikace a řízení značky. Na základě výsledků z této analýzy jsou formulovány návrhy, které by měly přispět k vyřešení aktuálních témat, se kterými se zkoumaná obchodní společnost potýká.
Rozvoj značky podniku
Benedikovičová, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zameriava na problematiku rozvoja brandingu spoločnosti zaoberajúcej sa predajom hudobných nástrojov. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky k téme branding. V analytickej časti sú poznatky aplikované na skúmanú firmu. Na základe porovnania jednotlivých prvkov brandingu danej firmy a konkurencie sú spracované návrhy aktivít pre podporu rozvoja značky.
Návrh řešení efektivní komunikace firmy prostřednictvím účinného brandingu
Alexová, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o principech, utváření, měření a zvyšování hodnoty obchodní značky. Zaměřuje se na marketingové pojetí značky a zdůrazňuje vnímání značky koncovým spotřebitelem. Jejím hlavním cílem je aplikovat komplexní znalosti o strategickém řízení značky, vytvořit případovou studii společnosti Red Bull, provést marketingový průzkum pomocí dotazníkové metody a na základě jeho vyhodnocení podat návrh komunikační strategie.
Image značky Orbit na českém trhu
Papežová, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma Image značky Orbit na Českém trhu se zabývá vnímáním značky žvýkaček Orbit koncovým zákazníkem v České republice. Toto vnímání je zjišťováno na základě analýzy prvků a komunikace značky a prostřednictvím terénního dotazníkového šetření. Práce obsahuje jednu teoreticky a tři prakticky zaměřené kapitoly. První kapitola poskytuje teoretická východiska nutná pro pochopení významu značky a její image. Představení společnosti Wrigley, popis trhu žvýkaček a vlastní marketingové komunikace značky Orbit jsou obsahem druhé kapitoly. Třetí kapitola charakterizuje průběh dotazníkového šetření a poskytuje jeho vyhodnocení. Závěrečná kapitola shrnuje výsledky pomocí SWOT analýzy a nabízí zhodnocení a možná doporučení.
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
Kučerová, Kristýna ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit, jak firmy působící v oblasti FMCG respektují při propagaci na sociálních sítích osobnost své značky a zda je v souladu s jejich komunikací v jiných typech médií. Dílčím cílem je posoudit, jak se názory různých marketingových odborníků na tuto problematiku odlišují. Teoretická část je zpracována na základě sekundárních zdrojů informací, především odborných publikací. V praktické části jsou shrnuty poznatky z kvantitativní obsahové analýzy a expertních rozhovorů se zaměstnanci jednotlivých firem, na jejichž základě je v závěru práce uvedeno shrnutí a navrženo možné vylepšení.
Koncepce identity značky v České republice
Mužíková, Iveta ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Silná značka představuje významný prvek odlišení v prostředí vysoké konkurence. Prvním krokem v jejím systematickém budování je definování identity, díky níž je zajištěna konzistentnost značky v průběhu času. Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem přistupují čeští odborníci v oblasti budování značky k tvorbě identity značky. V práci jsou porovnány prvky identity značky, které se nejčastěji vyskytují v teoretických modelech a v biblích značek zahraničních firem s přístupy českých odborníků. Teoretické modely a bible značky jsou analyzovány prostřednictvím konceptuální obsahové analýzy. Přístupy českých odborníků byly zjišťovány formou kvalitativního výzkumu. Výsledky kvalitativního výzkumu spolu se syntézou teoretické a praktické části odhalily, že se čeští odborníci inspirují v zahraničí, přičemž někteří využívají modelů a někteří k tvorbě identity značky přistupují instinktivně. Diplomová práce přináší prvotní vhled do této oblasti na českém trhu a může sloužit jako podklad pro zmapování celkové situace v České republice.
Communication design of a new textile home decor brand
Vrabcová, Jana ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bedřichová, Petra (oponent)
Předmětem bakalářské práce je návrh komunikace nové značky na trhu textilních bytových doplňků. Jejím hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska podstatu značky na základě jejího významu, prvků, identity a hodnoty a popsat jednotlivé procesy jejího budování a řízení. Praktická část je následně věnována představení značky BV.LINEN, pro kterou je navrhnut koncept komunikace zahrnující identitu, prvky značky a positioning na základě poznatků získaných z teorie a výsledků vlastních analýz zabývajících se charakteristikou cílových skupin a konkurenčních značek na trhu.
Image a identita značky
Lukavská, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na image a identitu značky. Cílem práce je na základě výzkumu provést komparaci jak je značka vnímána spotřebiteli (tedy jaká je její image) a tím, jak chce být sama značka vnímána (její identita). Teoretická část práce se zaměřuje na proces budování a řízení silných značek a na teoretické vymezení image a identity značky. V praktické části je pak představena samotná značka, na které výzkum proběhl, značka Proenzi, její historie na českém trhu, konkurence a v neposlední řadě je zde nadefinována identita značky. V závěrečné kapitole jsou uvedeny výsledky výzkumu a samotná komparace image a identity značky Proenzi. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení a doporučení pro budoucí rozšíření výzkumu
Vývoj pozice prémiových a luxusních automobilových značek na českém trhu
Huťťan, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zhodnocení prémiových značek automobilů na českém trhu z hlediska vývoje tržního podílu a image u jejich cílových skupin. Diplomová práce je rozdělena na osm kapitol. První kapitola shrnuje podstatu marketingu a popisuje proces strategického marketingu. Druhá kapitola charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Třetí kapitola vedle základní definice značky specifikuje rozdíl mezi prémiovou a luxusní značkou, shrnuje její funkce pro spotřebitele i společnosti, uvádí několik modelů hodnoty značky a na závěr definuje pojmy identita, positioning a image značky. Čtvrtá kapitola shrnuje vývoj tržních podílů nejvýznamnějších prémiových a luxusních značek na trhu České republiky. Pátá kapitola se věnuje představení a zhodnocení portfolia vybraných automobilových prémiových a luxusních značek. Šestá kapitola charakterizuje cílové segmenty nejvýznamnějších prémiových značek na základě jejich identity. Cílem sedmé kapitoly je zhodnocení image jednotlivých prémiových značek. Poslední kapitola shrnuje několik návrhů na zlepšení postavení vedoucích prémiových značek na českém trhu.
Návrh konceptu budování nové značky v kategorii textilních výrobků
Dolanská, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chmelař, Petr (oponent)
Bakalářská práce, jejíž téma je Návrh konceptu budování nové značky v kategorii textilních výrobků, se zaměřuje nejprve na teoretický přehled zásadních informací o značce, jejích prvcích a dále na vysvětlení pojmů jako je identita značky, positioning značky či její vize. V praktické části práce se věnuji návrhu konceptu vlastní značky, který zahrnuje přestavení jednotlivých prvků značky, dále její vizi, identitu, positioning a v neposlední řadě marketingovou komunikaci, cenovou strategii a distribuci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 116 záznamů.   začátekpředchozí92 - 101dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.