Název:
Image a identita značky
Překlad názvu:
Brand Image and Brand Identity
Autoři:
Lukavská, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zaměřuje na image a identitu značky. Cílem práce je na základě výzkumu provést komparaci jak je značka vnímána spotřebiteli (tedy jaká je její image) a tím, jak chce být sama značka vnímána (její identita). Teoretická část práce se zaměřuje na proces budování a řízení silných značek a na teoretické vymezení image a identity značky. V praktické části je pak představena samotná značka, na které výzkum proběhl, značka Proenzi, její historie na českém trhu, konkurence a v neposlední řadě je zde nadefinována identita značky. V závěrečné kapitole jsou uvedeny výsledky výzkumu a samotná komparace image a identity značky Proenzi. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení a doporučení pro budoucí rozšíření výzkumuThe main focus of this diploma thesis is brand image and brand identity. The objective of the thesis is to compare how consumers perceive the brand (brand image) with how the brand wants to be perceived itself (brand identity). First part is focused on the process of building and managing strong brands, as well as defining brand image and brand identity theoretically. The practical part presents the brand on which the research was conducted, Proenzi brand, its history on the Czech market, competition and its identity. In the final chapter there are presented results of the research which was conducted among the consumers of Proenzi brand and the comparison of brand image and brand identity. To conclude, there are presented suggestions for improvement and recommendations for future research extensions.
Klíčová slova:
branding; hodnota značky; identita značky; image značky; positioning; značka; brand; brand equity; brand identity; brand image; branding; positioning
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49703