Název:
Návrh konceptu budování nové značky v kategorii textilních výrobků
Překlad názvu:
Brand building draft of new textile brand
Autoři:
Dolanská, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chmelař, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce, jejíž téma je Návrh konceptu budování nové značky v kategorii textilních výrobků, se zaměřuje nejprve na teoretický přehled zásadních informací o značce, jejích prvcích a dále na vysvětlení pojmů jako je identita značky, positioning značky či její vize. V praktické části práce se věnuji návrhu konceptu vlastní značky, který zahrnuje přestavení jednotlivých prvků značky, dále její vizi, identitu, positioning a v neposlední řadě marketingovou komunikaci, cenovou strategii a distribuci.The theme of this bachelor thesis is Brand building draft of new textile brand. First part is aimed at description of brand, elements of brand, brand identity, brand positioning and its vision. Practical part is focused on draft of my own brand, which includes specific presentation of particular brand elements, brand vision, its identity, brand positioning and last but not least marketing communication, price strategy and distribution plan.
Klíčová slova:
budování značky; identita značky; positioning značky; prvky značky; vize značky; značka; brand; brand building; brand elements; brand identity; brand positioning; brand vision
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42159