Název: Vývoj pozice prémiových a luxusních automobilových značek na českém trhu
Překlad názvu: Analysis of the position of premium and luxury car brands on the Czech market
Autoři: Huťťan, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hodnota značky; Identita značky; Image značky; Luxusní automobil; Luxusní značka; Marketingový mix; Prémiová značka; Brand identity; Brand image; Brand value; Luxury brand; Luxury car; Marketing mix; Premium brand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49641

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204879


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet