Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Dolanská, Barbora ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Internet, silné a rychle se vyvíjející médium, nabízí širokou škálu příležitostí pro podnikatele k tomu, aby zde prováděli online marketingové aktivity nebo zde prodávali své produkty či služby. Vzhledem k tomu, že interakce mezi prodejci a odběrateli je v online světě nepřímá, je nutné, aby bylo možné vyhodnotit účinnost a úspěch online obchodních aktivit. V případě jakýchkoli problémů nebo nedostatků je nezbytné, aby bylo možné provádět požadované změny a zlepšení. Široce používaný program pro analýzu webových stránek se nazývá Google Analytics. Je důležité porozumět specifickým informacím, které poskytuje služba Google Analytics a správně je využívat k tomu, aby byly prospěšné pro fungování webových stránek.
Návrh konceptu budování nové značky v kategorii textilních výrobků
Dolanská, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chmelař, Petr (oponent)
Bakalářská práce, jejíž téma je Návrh konceptu budování nové značky v kategorii textilních výrobků, se zaměřuje nejprve na teoretický přehled zásadních informací o značce, jejích prvcích a dále na vysvětlení pojmů jako je identita značky, positioning značky či její vize. V praktické části práce se věnuji návrhu konceptu vlastní značky, který zahrnuje přestavení jednotlivých prvků značky, dále její vizi, identitu, positioning a v neposlední řadě marketingovou komunikaci, cenovou strategii a distribuci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.