Název:
Využití brandingu v marketingové komunikaci společnosti
Překlad názvu:
Utilization of Branding in Marketing Communication of Company
Autoři:
Šeda, Marek ; Provazníková, Lenka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce popisuje problematiku rebrandingu a řízení značky ve vybraném podniku. Teoretická část je věnována charakteristice koncepce značky a souvisejících pojmů. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové komunikace a řízení značky. Na základě výsledků z této analýzy jsou formulovány návrhy, které by měly přispět k vyřešení aktuálních témat, se kterými se zkoumaná obchodní společnost potýká.
The diploma thesis deals with an area of rebranding and brand management in a chosen company. The theory section describes the characteristics of the brand concept and its related terms. The practical part focuses on analysis of the current situation of marketing communications and brand management within the company. Based on this analysis, the recommendations are proposed to help resolve the current issues in the analysed organisation.
Klíčová slova:
B2B; identita značky; Marketing; marketingová komunikace; rebranding; značka; řízení značky; B2B; brand; brand identity; brand management; Marketing; marketing communications; rebranding
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60718