Název: Využití brandingu v marketingové komunikaci společnosti
Překlad názvu: Utilization of Branding in Marketing Communication of Company
Autoři: Šeda, Marek ; Provazníková, Lenka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; identita značky; Marketing; marketingová komunikace; rebranding; značka; řízení značky; B2B; brand; brand identity; brand management; Marketing; marketing communications; rebranding

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60718

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254258


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet