Název: Koncepce identity značky v České republice
Překlad názvu: The concept of a brand identity in the Czech Republic
Autoři: Mužíková, Iveta ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: identita značky; identita značky v České republice; značka; brand; brand identity; brand identity in the Czech Republic

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50970

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205551


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet