Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 185 záznamů.  začátekpředchozí167 - 176další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové trendy v práci se seniory v domově důchodců
MAREŠOVÁ, Helena
Práce se zabývá zaváděním nových trendů do práce se seniory v rezidenčních službách. Postavení starých lidí se v posledních sto letech výrazně změnilo vlivem politicko-kulturních změn ve společnosti a hrozí riziko vyloučení této skupiny obyvatel z důvodu stáří, ztráty kompetencí a schopností. V teoretické části jsou zmapovány proměny péče o staré lidi v průběhu minulých staletí nejen v Čechách, ale i v některých dalších státech Evropy a změny, které v těchto zemích nastaly v posledních letech. Praktická část zjišťuje, jak tyto změny přijímají lidé ve věkové kategorii 65 - 90 let, žijící v domově důchodců v malé vesničce na Vysočině, vzdáleni od rodin, infrastruktury a běžného ruchu života.Záměrem bakalářské práce je posouzení úspěšnosti nových trendů v práci se starými lidmi v tomto typu zařízení ve vztahu zlepšení kvality jejich života.
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
RADOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je stanovit trendy na základě analýzy marketingového prostředí dané firmy a vytipovat silné a slabé stránky, popřípadě odhadnout ohrožení a možnosti firmy. Byla aplikována analýza marketingového prostředí na podnik Potrefená husa. Rozdělena je do dvou částí, přičemž v první, analýze mikroprostředí, je rozebrán podnik a aplikován Porterův model pěti sil. A v části druhé je zanalyzováno makroprostředí pomocí STEP analýzy.V závěru došlo ke stanovení trendů a vytipovaní silných a slabých stránek, popřípadě ohrožení a možností pro podnik Potrefená husa.
Analýza trhu CRM systémů
Peterský, Roman ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Práce se zabývá problematikou systémů pro podporu řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Hlavním cílem práce je analýza trhu CRM systémů a popis vývojových trendů tohoto trhu. Součástí práce je vysvětlení základních pojmů v této oblasti a souhrn nejdůležitějších vlastností CRM systémů -- práce se zabývá jejich typologií, architekturou a jednotlivými vrstvami. Snahou bylo popsat a vysvětlit problematiku řízení vztahů se zákazníky nejen pro IT odborníky a podat tedy nejen technický, ale i určitý manažerský pohled na tuto problematiku. Podniky investují do CRM systémů i v době trvající světové hospodářské krize. Jistě k tomu musí mít racionální důvody. Součástí práce je proto také popis a vysvětlení všech podstatných výhod, užitečných vlastností a pozitivních efektů, které mohou systémy CRM podnikům přinést. Podnik stojí při zavedení CRM systému před řadou důležitých rozhodnutí a úkolů. Práce se proto věnuje také otázkám, na základě jakých parametrů a kritérií vybrat pro podnik vhodné řešení. Součástí práce je popis vybraných CRM systémů. Tyto systémy by měly vždy zastupovat určitou kategorii tak, aby tento výběr pokryl všechny významné směry možných řešení problematiky řízení vztahů se zákazníky. Práce je rozdělena na několik částí. Úvod práce je věnován vysvětlení pojmu CRM a shrnutí hlavních přínosů zavedení CRM systému. Práce se dále zabývá přehledem základní funkcionality a popisuje architekturu, komponenty a vrstvy CRM. Následuje souhrn faktorů a parametrů pro výběr CRM systému. Závěr práce je věnován vývojovým trendům trhu CRM systémů a popisu vybraných konkrétních produktů. Práci doplňuje slovník pojmů, který shrnuje a vysvětluje použité odborné termíny.
Vliv hospodářské krize na trendy v letecké dopravě v ČR
Csiriková, Kateřina ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit dopad hospodářské krize na trendy a vývoj v letecké dopravě v ČR. První část je věnována úvodu do problematiky v podobě situace letecké dopravy v době hospodářské krize ve světě a stručné charakteristiky současné letecké dopravy v ČR. Součástí je zároveň i obecná charakteristika trendů v letecké dopravě ve světě a v ČR. Druhá část je zaměřena na vývojové tendence v letecké dopravě v ČR během hospodářské krize a analyzuje vliv na jednotlivé trendy. Závěrečná část hodnotí na základě analýzy situaci v dané sféře.
New trends in marketing communication
Jančo, Andrej ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce je zaměřena na nové trendy v marketingové komunikaci, přičem hlavní témou je virální marketing a jeho využití v marketingové komunikaci.
Současnost a vývojové trendy v arabském světě (se zaměřením na Sýrii a Libanon)
Kuruc, Roman ; Volenec, Otakar (vedoucí práce) ; Havlová, Radka (oponent)
Role a politická aktivita arabských zemí má v současném období výraznější podíl na vývoji událostí a strategických scénářů velké světové politiky než by odpovídalo politickým, územním a populačním ambicím samotných Arabů. Cílem této práce je popsat současný vývoj v regionu v souvislostech s vnějšími zájmy a regionálními vlivy s dopadem zejména na Sýrii a Libanon.
Význam námořní dopravy ve světové ekonomice: současné trendy
Hanžl, Václav ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Práce se zabývá současným stavem námořní dopravy ve světě, zdůrazňuje její význam pro světovou ekonomiku. Naznačuje některé z aktuálních trendů vývoje tohoto dopravního oboru. V teoretickém úvodu je uvedena charakteristika vývoje námořní dopravy a její klasifikace s důrazem na odlišení liniové a trampové námořní dopravy.
Contemporary trends in education of future managers
Koč, Ján ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Cílem práce je zmapovat vývoj v oblasti vzdělávání budoucích manažerů, porovnat současné trendy ve vzdělávacích programech v ČR a v zahraničí a vyvodit závěry a doporučení pro úpravu studijních programů na FM.
Nové trendy v marketingových komunikacích
Slámová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práce pojednává o nových formách marketingových komunikací a nových způsobech využití starších forem. Věnuje se také využití internetu a mobilních telefonů v komunikaci. Závěrečná kapitola zhodnocuje na základě výsledků výzkumů vývoj v postojích spotřebielů k reklamě, vývoj počtu uživatelů internetu a výdajů na jednotlivé formy marketingových komunikací.
Recent trends in web-application development
Stankay, Michal ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Táto bakalárska práca sa zaoberá aktuálnymi trendmi pri vývoji webových aplikácií s dôrazom na platformu LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) ako významného nástroja na vývoj a prevádzku webových aplikácií. V prvej časti popisujem trendy minulé a porovnávam ich s trendmi súčasnými, na konci tejto časti uvádzam rozšírenosť trendov na základe číselných dát. Ďalšia časť pojednáva o vybraných open-source prostriedkoch vývoja webových aplikácií, ktoré sa dostali na výslnie ? AJAX, Ruby, Python, ich použití, kladoch a záporoch. Jazyky Ruby a Python a ich programové prostriedky porovnávam s jazykom PHP a hodnotím ich možnosti nasadenia v platforme LAMP ako náhradu za PHP. Pasáž o jazyku Ruby zahŕňa i predstavenie vývojového frameworku Ruby On Rails, ktorý je prevratný v úrovni integrácie jednotlivých prístupov k vývoju do uceleného riešenia. Platforme LAMP a jej použitiu, kladom a záporom je vyhradená ďalšia kapitola práce. V prípadovej štúdii nasadenia LAMP vo firme vyvíjajúcej webové aplikácie popíšem dôvody nasadenia LAMP, uvediem porovnanie s konkurenčným riešením, sumarizujem skúsenosti s prevádzkou LAMP a zhodnotím výhľad používania tejto platformy v budúcnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 185 záznamů.   začátekpředchozí167 - 176další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.