Název:
Nové trendy v marketingovej
Překlad názvu:
New trends in marketing communication
Autoři:
Jančo, Andrej ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca je zameraná na nové trendy v marketingovej komunikácii, pričom hlavnou témou je virálny marketing a jeho využitie v maretingovej komunikácii.Práce je zaměřena na nové trendy v marketingové komunikaci, přičem hlavní témou je virální marketing a jeho využití v marketingové komunikaci.Thesis is focused on the new trends in marketing communication, the main topic is viral marketing and its use in marketing communication.
Klíčová slova:
marketing; trendy; virální; marketing; trends; viral
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20561