Název:
Nové trendy v marketingových komunikacích
Překlad názvu:
New trends in marketing communications
Autoři:
Slámová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o nových formách marketingových komunikací a nových způsobech využití starších forem. Věnuje se také využití internetu a mobilních telefonů v komunikaci. Závěrečná kapitola zhodnocuje na základě výsledků výzkumů vývoj v postojích spotřebielů k reklamě, vývoj počtu uživatelů internetu a výdajů na jednotlivé formy marketingových komunikací.The thesis i about new forms of marketing communications and new approaches to the use of older forms. It focuses on internet, as the the major new medium used in communication. Last part analyses new trends in customer insights to advertising, advertisment spendings for different kinds of media and augmentation of the number of internet users according to results of marketing researches.
Klíčová slova:
marketing; merketingové komunikace; trendy; marketing; marketing communication; trends
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14350