Název: Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
Překlad názvu: The analysis of marketing environment for selected company
Autoři: RADOVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; gastronomie; makro prostředí; marketingové prostředí; mikro prostředí; trendy; zákazník; customer trends; gastronomy; marketing environment; micro-environment analysis; the macro-environment
Citace: RADOVÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí vybrané firmy. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18990

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48078


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet