Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,265 záznamů.  začátekpředchozí1199 - 1208dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě v České republice
Kilián, Richard ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na praktické využití marketingu na sociálních sítích ve firemní praxi. Definuje sociální sítě a seznamuje s principy jejich fungování. Cílem bylo prozkoumat a popsat možnosti marketingu na sociálních sítích v České republice. Část věnovaná marketingu řeší konkrétní postupy a kroky při vytváření marketingové strategie na sociálních sítích. Dále ukazuje přehledně charakteristické vlastnosti uživatelů, jejich chování a zvyky.
Vývoj sociálních sítí a jejich využití v marketingové strategii značek
Malíková, Kateřina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Práce se zabývá vývojem sociálních sítí, jejich stručnou charakteristikou a charakteristikou uživatelů v globálním i regionálním rozlišení. Hlavní část se věnuje marketingu v sociálních médiích a za pomoci publikovaných studií rozebírá aktuální situaci využívání sociálních médií firmami ve světě i v ČR. Dále popisuje a hodnotí nejdůležitější aspekty marketingové strategie pro sociální média, s důrazem na strategie značek. V poslední části práce ukazuje uvedené aspekty na příkladech nejúspěšnějších značek ve světě marketingu v sociálních médiích.
On-line marketing a sociální sítě - jejich využití v marketingu na příkladu tanečního studia NABOSO
Maslowská, Michaela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Bakalářká práce se zabývá možnosti propagace retailové firmy na sociálních sítích, kterou demonstruje na příkladu tanečního studia Naboso, jež autorka propaguje po dobu několika měsíců na Facebooku.Práce je rozdělena do tří částí - první se věnuje on-line marketingu v teoretické rovině, druhá popisuje sociální sítě a snaží se o porovnání jejich využití v marketingu, třetí se zaobírá projektem propagace tanečního studia na Facebooku.
Nové trendy v internetovém marketingu
Diblíková, Kateřina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce pojednává o roli nového média -- Internetu. Zabývá se historickým vývojem Internetu ve světě i v České republice a analyzuje situaci uživatelů Internetu v českém prostředí. Nastiňuje pravděpodobný celosvětový vývoj počtu uživatelů Internetu do roku 2030. Práce posléze odkrývá současné trendy v internetovém marketingu, mezi hlavní patří webová prezentace, e-mail marketing, SEM, bannery, blogy či virální marketing. Důraz je kladen na nové trendy v on-line marketingu -- mobilní či video marketing, sociální sítě, location based marketing, virtuální světy, slevové portály a další. Teoretické poznatky jsou využity v případové studii zabývající se doporučením vhodných marketingových nástrojů z oblasti Internetu firmě REAL HAPPY HOME, s. r. o.
Možnosti internetového marketingu v sociálních sítích
Černovská, Romana ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Švarcová, Iva (oponent)
Cílem této diplomové práce je zmapování problematiky internetového marketingu a možností jeho využití v sociálních sítích, se zaměřením na sociální síť Facebook. Teoretická část se zabývá objasněním pojmů internet a marketing, specifikací marketingu na internetu, jeho možností a podob, úvodem do Webu 2.0 a problematiky sociálních sítí. Praktická část ukáže na konkrétním příkladu firmy možnosti využití internetového marketingu v sociální sítí Facebook včetně jejich hodnocení.
Sociální sítě: Vznik, vývoj a možná budoucnost
Opálka, Šimon ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Vávrů, Vlastimil (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zdokumentovat historii a vývoj sociálních sítí, vhodným způsobem je kategorizovat, dále analyzovat a popsat možná rizika a přínosy spojené s jejich používáním. Část této práce je také věnována možným směrům dalšího vývoje sociálních sítí. Těchto cílů bylo dosaženo prostřednictvím internetových a knižních zdrojů, analýzou konkrétních sociálních sítí a sociologickým průzkumem. Mezi hlavní přínosy této práce patří vytvoření uceleného přehledu o historii sociálních sítí, vytvoření vhodného způsobu jejich členění, podrobný popis s nimi spojených nejzávažnějších rizik, a v neposlední řadě odhad budoucích trendů.
Využití sociální sítě Facebook pro podporu konkurenceschopnosti internetového obchodu
Vejlupek, Milan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato bakalářské práce se věnuje možnostem zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu využitím sociální sítě Facebook. V úvodu této práce se zde popisují základní informace o internetovém marketingu, marketingové komunikaci a prostředí, kde tato komunikace probíhá. V další části práce najdete základní informace o sociálních médiích, Twitteru a Facebooku. Facebook je však podrobněji popsán až v následující kapitole, ve které také najdete informace o možnostech propagace na Facebooku, o jeho uživatelích a některých jeho funkcích a možnostech, které nabízí. V druhé polovině této práce najdete všechny důležité informace týkající se založení úspěšné firemní prezentace na Facebooku. Pokračuje návrh konkrétní firemní prezentace pro internetový obchod StreetKing.cz a následná realizace navrhovaného řešení s hodnocením dostupných výsledků. Hlavním přínosem je tato práce pro všechny marketéry, který stojí před založením své firemní prezentace na Facebook.
Uplatnění Web 2.0 v podnikovém prostředí
Louthan, Oldřich ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Termínem Web 2.0 se dnes vyjadřuje druhá generaci webových služeb a nástrojů, které umožňují uživatelům komunikovat, spolupracovat a sdílet informace. Firemní blogy a wiki, sociální sítě, kolaborativní prostředí, sociální bookmarking: existuje mnoho nástrojů a služeb webu 2.0, které se stále vyvíjí. A všechny mohou najít využití v byznysu. V posledních letech je patrný dlouhodobý proces pronikání webu 2.0 do byznysu. Web 2.0 mění způsob, jakým uživatel působí na ostatní, což si vynucuje změny ve způsobu komunikace podniků se zákazníky. Stejně významné je, jak web 2.0 ovlivňuje firemní kolaborativní procesy. Záměrem mé diplomové práce je analyzovat nástroje a služby webu 2.0 a jejich možné přínosy plynoucí z jejich integrace do business procesů a podnikových informačních systémů. Primárně se zaměřím na možnosti, jak pomocí webu 2.0 zefektivnit podnikové procesy, snížit náklady a oslovit nové zákazníky. Na oblast reklamy na sociálních sítích se primárně zaměřovat nebudu. Také se pokusím popsat některé relevantní trendy v této oblasti. Závěrečným cílem mé práce je teoreticky analyzovat reálnou organizaci a navrhnout integraci a využití služeb a nástrojů webu 2.0. Čtenáři najdou v mé práci nejnovější trendy i náměty pro inovace.
Sociální sítě a jejich využití v komerční sféře
Mikschik, Filip ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v komerční sféře. Je rozdělena do dvou hlavních částí, v první části definuje sociální sítě, uvádí jejich příklady a popisuje jejich vývoj. Konkrétně se zabývá vybranými sítěmi a ty blíže popisuje. Dále představuje možnosti využití těchto sítí ve firemní praxi, kde uvádí konkrétní příklady využití nabízených funkcionalit. V druhé části se zaměřuje na vybraný vzorek firem, ve kterém identifikuje firmy, které sociální sítě (Facebook a Twitter) využívají a ty blíže zkoumá. Zkoumá reálnou komunikaci těchto firem a blíže ji analyzuje. Na závěr uvádí příklady dobré a špatné komunikace a doporučení pro využití sociálních sítí v komerční sféře.
Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR
Kalinová, Lucie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Černý, Jakub (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR se zabývá analýzou současné komunikace společnosti se zaměřením na využití sociálních médií. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická se zaměřuje na vysvětlení pojmů komunikace, marketingové komunikace jako součásti marketingového mixu a především specifikací sociálních médií. Druhá, praktická část obsahuje rozbor současné komunikace společnosti a provádí analýzu komunikace s využitím sociálních médií. Na závěr je provedeno vyhodnocení potenciálního využití sociálních médií v komunikační strategii společnosti SAP ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,265 záznamů.   začátekpředchozí1199 - 1208dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.