Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,626 záznamů.  začátekpředchozí1167 - 1176dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální sítě jako prostředek komunikace advokátní kanceláře
Blažek, Michal ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce na téma "Sociální sítě jako prostředek komunikace advokátní kanceláře" pojednává o marketingovém a komunikačním aspektu sociálních sítí na příkladu facebookového profilu Advokátní kanceláře Švehlík & Mikuláš. Cílem práce je zhodnotit, jaký vliv bude mít na firmu profil na sociální síti. V první, teoretické části, jsou stručně charakterizovány pojmy Marketing, Marketingový mix, Marketingová komunikace, On-line komunikace a především Sociální sítě. Z těchto novodobých internetových médií je nejvíce pozornosti věnováno sociální síti Facebook. V druhé, praktické části, je popsán proces založení a následná správa facebookového profilu Advokátní kanceláře Švehlík & Mikuláš. Na závěr dochází k zhodnocení jednotlivých metrik profilu a doporučení pro jejich zlepšení v rámci lepší ovladatelnosti a využitelnosti firemních profilů na Facebooku.
Právní a etický rámec užití nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu
Vénosová, Veronika ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Votava, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá legislativním rámcem upravujícím zobrazování lidské nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu. Jejím cílem je prozkoumat zákonný a etický rámec, jež upravuje její využívání v reklamě v České republice, vybraných členských státech Evropské unie (Velká Británie, Francie, Itálie) a Spojených státech amerických. Nejprve je definován samotný pojem módy, následuje historický přehled, který se zabývá způsobem propagace módních ochranných známek se zvláštním přihlédnutím k zobrazování nahoty, a to od samého začátku 20. století až do současnosti. Dále je popsána současná praxe v marketingové komunikaci, včetně jejího online aspektu. Následuje analýza právního rámce a etického rámce, který reguluje používání nahoty. Její součástí je nastínění vybraných případů, kdy stížnosti na údajně nevhodné využití nahoty v reklamě řešily státní či samoregulační instituce. Nechybí ani výsledky přímého dotazování společností, které nahotu ve své marketingové komunikaci využily a predikce jejího možného využití v budoucnosti na základě extrapolace dosavadního vývoje.
Vnímání značek internetových obchodů na českém trhu
Motyčková, Eliška ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Volešová, Šárka (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá vnímání značek internetových obchodů na českém trhu pohledem spotřebitelů ve věkovém rozmezí 18-30 let. Třemi zkoumanými značkami internetových obchodů jsou největší hráči na českém internetovém trhu. Prvním z nich je Alza, druhým Mall a posledním Kasa. Cílem této práce je na základě vlastního průzkumu identifikovat vnímání značek největších internetových obchodů na českém trhu. Teoretická část se stěžejně zabývá značkou, internetovým prostředím a spotřebním chováním uživatelů internetu. V praktické části je provedena analýza a srovnání vybraných internetových obchodů pomocí internetových aplikací. Dále jsou v ní shrnuty výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno elektronicky. Z výsledků vyplývá, že nejoblíbenějším online obchodem je Alza.cz.
Analýza marketingové komunikace Domova Sue Ryder, z.ú.
Vothová, Petra ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá pojmem národní hospodářství a jeho členěním na jednotlivé sektory a charakterizuje hlavní principy. Práce objasňuje uspořádání neziskových organizací, poslání a vize. Další část práce se věnuje teorii komunikace, procesu plánování komunikační strategie a skladbě komunikačního mixu. V praktické části je provedena aplikace teoretických poznatků na konkrétní neziskovou organizaci Domov Sue Ryder, z.ú. Práce se zabývá posláním organizace, vizí a hodnotami, analýzou konkurence a SWOT analýzou. Byla zpracována analýza strategie marketingové komunikace Domova Sue Ryder, z.ú. a vybraných položek z výročních zpráv. V práci byla použita kvalitativní metoda výzkumu formou rozhovorů s dobrovolnicí a zaměstnanci organizace. Rozhovory byly kódovány. Na závěr práce je proveden návrh komunikační strategie.
Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití
Šimon, Michael ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce s názvem "Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití" se věnuje marketingovým nástrojům využitelným k propagaci hudebních produkcí a ukazuje je na příkladu festivalu United Islands. Cílem práce je okrajově představit specifika pořádání hudebních akcí ve venkovních prostorech, dále detailně popsat marketingové nástroje sloužící k jejich propagaci a za využití marketingového výzkumu doložit, zda nástroje využívané festivalem United Islands jsou zvoleny vhodně či nevhodně. Teoretická část práce se věnuje vymezení pro práci podstatných pojmů a výčtu marketingových nástrojů vhodných pro propagaci hudebních produkcí. Navazující praktická část čerpá z teoretické části a z marketingového výzkumu, za jejichž pomoci vyvozuje, jaké marketingové nástroje jsou vhodné pro propagaci festivalu United Islands a jaká je jejich ekonomičnost a efektivita.
Marketingový potenciál veletrhů se současným uměním
Zbořilová, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingový potenciál veletrhů se současným uměním. Cílem práce bylo analyzovat potenciál veletrhů se současným uměním, zda je pro české galerie výhodné se na veletrzích se současným uměním prezentovat. Co jim daná prezentace přináší, je analyzováno komparací rozhovorů s galeristy. Práce se zabývá postavením veletrhu jako jedním z nástrojů komunikačního mixu, který slouží k naplňování marketingových a komunikačních cílů. Vpráci jsou představeni jednotliví účastníci trhu s uměním. Je provedena analýza účasti české galerie na veletrhu se současným uměním. Jsou identifikovány bariéry účasti českých galerií a navrženo zmírnění či odstranění těchto bariér.
Marketingová komunikace divadla Kalich k muzikálu Mauglí
Michalovský, Jakub ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Myjavcová, Renáta (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci divadla Kalich s využitím sociálních sítí a Facebook aplikací použitých pro zlepšení marketingové komunikace. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu, marketingového mixu, marketingová komunikace a marketingová komunikace na Facebooku. Praktická část již konkrétně pojednává o marketingové komunikaci divadla v praxi. Cílem práce je přiblížit možnost nového způsobu tvorby komunikace k novému muzikálu Mauglí prostřednictvím sociálních sítí skrze nejrůznější aplikace a s nimi spjatou placenou propagaci.
Marketing communication of a firm operating in the steel industry
Zeleňáková, Tereza ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Marušiak, Peter (oponent)
Hlavním cílem této diplomovej práce je analyzovat prostředky marketingové komunikace na business to business trhu. Pro zvýšení konkrétnosti a přínosu práce je použita reální prípadová studie firmy U. S. Steel Košice, ktorá v budoucnu plánuje rebranding své značky. První tři kapitoly práce spadají pod teoretickou část a jsou v nich charakterizované význačné črty marketingu na B2B ve srovnání s B2C. Čtvrtá kapitola je věnována praktické části a zahrnuje analýzy externího prostředí ocelářského odvětví a interní analýzy spoločnosti, včetně jejího komunikačního mixu. Na závěr práce prezentuje několik implementovatelných návrhů na modernizaci a zefektivnění strategické komunikace, zostavených na základě provedených rozborů.
Vytvoření komunikační strategie pro začínající firmu
Fistein, Benjamin ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Beňo, Miloslav (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření kompletní komunikační strategie pro začínající firmu operující ve sféře B2B. Nejprve stanovuje teoretický podklad pro tvorbu marketingové strategie vycházející ze současné akademické literatury a na základě této teorie poskytne doporučení a důkladný návod k nastavení komunikační strategie pro firmu působící na trhu B2B. Motivací pro tuto práci byla reálná potřeba konkrétní firmy a nedostatek odborné literatury týkající se dané problematiky. Nejvýznamnější přidaná hodnota diplomové práce tudíž spočívá v podrobnosti navrhovaných kroků a jejich zdůvodnění. Doporučení byla formulována na základě výstupů teoretické části práce, primárního a sekundárního výzkumu, benchmarkingu konkurenčních firem a expertních názorů majitelů společnosti. Výsledkem diplomové práce je podrobný návod, jak nastavit komunikační strategii. Jeho úspěšnost lze po krátké době ověřit, neboť doporučení vyplývající z této diplomové práce budou firmou realizována.
The proposal of the improvement of communication in Husqvarna company Prešov
Taišová, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Verčimák, Daniel (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení komunikace vybraného podniku - podniku autorizovaného prodejce produktů skupiny Husqvarna v Prešově. V teoretické části diplomové práce je charakterizována marketingová komunikace jako součást marketingového mixu. Dále jsou charakterizovány jednotlivé formy marketingových komunikací a jejich specifika v maloobchodě. Teoretická část v závěru charakterizuje využití a postup metody SOSTAC. Hlavním přínosem a cílem praktické části diplomové práce je návrh na optimalizaci současné komunikace podniku. V praktické části diplomové práce byl aplikován vlastní terénní výzkum. Na základě tohoto výzkumu byly prostřednictvím metody SOSTAC sestavené konkrétní postupy optimalizace komunikace tohoto podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,626 záznamů.   začátekpředchozí1167 - 1176dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.