Název: Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití
Překlad názvu: Marketing tools of the United Islands festival and real impacts of their use
Autoři: Šimon, Michael ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: festival United Islands; hudební produkce; marketing; marketingová komunikace; marketing; marketing communication; musical production; United Islands festival

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44333

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194722


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet