Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán firmy Troma, spol. s r.o.
Petroš, Karel ; Pokorný,, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje marketingové plánování firmy Troma, spol. s r.o. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a podstatné rysy toho, jak je marketing řízen v organizaci. V kapitolách popisujících marketingový plán jsou popsány jednotlivé typy analýz, návrh marketingové strategie a realizace v organizaci. V praktické části je použito teoretického základu k popisu současného marketingového plánování ve firmě Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu. Cílem bakalářské práce je analýza současného marketingového plánování a řízení firmy Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu.
Marketingová taktika a její uplatnění v řízení základní umělecké školy
Bémová, Alena ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou uplatnění marketingové taktiky, tedy formou marketingového mixu v řízení školy. Vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingu. Marketingová taktika využívá prvky marketingového mixu a tyto prvky pomáhají manažerům organizací při sestavování nabídky tak, aby nabídka zákazníky oslovila a uspokojila jejich potřeby. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingového řízení se zaměřením na prvky marketingového mixu vybrané základní umělecké školy navrhnout doporučení k inovacím a zejména prostřednictvím nástrojů marketingové komunikace zlepšit komunikační toky ve vztahu ke stávajícím i potenciálním klientům školy a tím navýšit atraktivitu a konkurenceschopnost školy. Předmětem výzkumné části práce je analýza současného stavu z pohledu jednotlivých prvků marketingového mixu. Podrobněji také prozkoumává úroveň marketingové komunikace jakožto významného komunikačního a prezentačního prvku školy. Pro výzkumnou část byly využity dvě metody. První metodou je dotazníkové šetření, jehož cílovou skupinou jsou rodiče dětí navštěvujících vybranou základní uměleckou školu. Soustředí se na hodnocení prvků marketingového mixu a vede k hodnocení skutečného stavu a k návrhům na zlepšení. Druhou metodou je analýza webových stránek náhodně vybraných...
Importance of Information for Corporate Marketing in a Company
HORENSKÝ, Matej
Dnes jsou informace ve velké míře zpracovávány, spravovány a ukládány informačními systémy firem a díky těmto vymoženostem, je možné je dále tvarovat do potřebných výstupů pro vedení. Pro management jakékoli firmy jsou informace důležité při řídících a rozhodovacích procesech, hlavně pokud se jedná o procesy a činnosti spojené s marketingovou podporou vyráběných produktů a nabízených služeb. Marketingově řízená firma aplikuje marketingové znalosti, techniky a metody do celkového strategického rozhodování za pomoci marketingového informačního systému.
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy Red bull
Kobzová, Lucie ; Jandová, Jitka (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce z oblasti marketingu je zaměřená na zlepšení marketingového řízení firmy Red Bull, která je předním výrobcem energetických nápojů na světě. Svou prací bych chtěla přispět ke zlepšení marketingového řízení firmy a navrhnout nový způsob komunikace, jak oslovit stávající konzumenty či nekonzumenty tohoto energetického nápoje. Výsledky této práce budou navrženy managementu firmy Red Bull k následnému uvedení do praxe.
Marketingová strategie AC Sparta Praha v České republice a v zahraničí
Hanzálek, Jan ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Srbecký, Michal (oponent)
Abstrakt: Cílem této práce je objektivně nejprve prozkoumat a následně zhodnotit marketingovou strategii klubu. S pomocí jednotlivých analýz se bude celý koncept lépe monitorovat a definovat jak v českém, tak i zahraničním měřítku. Necílím pouze na současné bádání, ale rád bych si na závěr dovolil navrhnout i případné změny, jež by ještě silněji utvrdily pozici týmu.
Marketingové řízení školských zařízení pro zájmové vzdělávání
Kluková, Lucie ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
1 Abstrakt: Závěrečná diplomová práce se zabývá problematikou marketingového řízení školských zařízení pro zájmové vzdělávání. Vychází z dosavadních teoretických poznatků v oblasti marketingu a marketingových strategií. Její teoretická část vymezuje základní pojmy této oblasti, znaky marketingově řízených organizací a přínosy takto řízené organizace. Zabývá se specifiky marketingového řízení ve školských zařízeních pro zájmová vzdělávání, a to jednotlivými kroky marketingového řízení a zejména marketingovým mixem - produktem, cenou vzdělávacích programů, místem jejich poskytování, propagací a podporou prodeje. Práce přináší analýzu zjištěných výsledků rozsáhlého průzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření, interview a rozboru textů. Tato analýza svědčí o stavu marketingového řízení ve střediscích volného času a jejím přínosem je výčet používaných marketingových nástrojů jako zdroj inspirace na zlepšení této oblasti v podmínkách školských zařízení pro zájmové vzdělávání. Klíčová slova: Marketing, marketingové řízení, marketingový mix, zájmové vzdělávání, střediska volného času.
Marketing vzdělávání
Ehrlichová, Zuzana ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Vinopal, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovým řízením vzdělávacích institucí. V teoretické části zdůvodňuje jeho relevanci v českém prostředí, hledá jeho specifika oproti marketingovému řízení výrobních podniků a vyrovnává se s nejasnými návody na jeho konceptualizaci návrhem možného schématu postupu. V praktické části je pak tento postup aplikován a přináší doporučení pro změny ve studijním programu Sociologicko - ekonomická studia a upozornění pro podobně koncipované obory. Ačkoliv má studijní program potřebné zázemí v rovině personální, mezinárodních vztahů a možností image dostát strategie výklenkáře pro specifickou skupinu nadprůměrných studentů společenskovědních a ekonomických oborů, i přes náročné přijímací řízení se mu nedaří rekrutovat vhodné studenty z malého množství uchazečů, jelikož v současné době plně nevyužívá potenciálu produktu a možností komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.