Název: Marketingová strategie AC Sparta Praha v České republice a v zahraničí
Překlad názvu: Marketing strategy of AC Sparta Praha in Czech republic and abroad
Autoři: Hanzálek, Jan ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Srbecký, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AC Sparta Praha; komerční komunikace; marketing ve sportu; marketingová strategie; marketingové řízení; AC Sparta Praha; commercial communication; marketing comparison; marketing management; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68575

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361148


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet