Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategické řízení školy v kontextu šestiletého funkčního období
Nešporová, Blanka ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit, zda v praxi ředitelky mateřské školy vznikají limity, které mohou omezovat její práci ve strategickém řízení školy a to ve vztahu k omezenému funkčnímu období. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první, teoretické části, jsou nejprve vysvětleny manažerské pojmy jako strategické řízení školy, postavení ředitele mateřské školy a šestileté funkční období ředitele školy. Každá z těchto částí je postavena na odborném teoretickém základě a je podložena fundovanou literaturou. Názory autorů jsou srovnávány. Ve druhé, výzkumné, části jsou deskriptivně popsány procesy na dané škole. Formou metody pozorování, rozhovoru, dotazníku a analýzy dokumentů jsou sbírána data, která jsou poté kódována, kategorizována, a je z nich tvořen příběh. Práce je ukončena závěrem, ve kterém shrnuji cíle práce, teoretická východiska, výzkumné metody a postupy, jakož i výsledky výzkumného šetření.
Vliv Rozsudku D.H. a ostatní proti České republice na změnu školského zákona a školskou praxi
Ondráková, Helena ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
The diploma deals with an analytic evaluation of The European Court of Human Rights adjudication in the matter of D.H. and others versus the Czech Republic. The aim is to ascertain how this verdict has influenced school legislation and the educational practice. The research focuses on discovering whether the Czech Republic has been fulfilling the obligations established by the European Court, and mapping the consequences of the verdict on the practices of the involved parties, which are practical schools, school consultency facilities and the Czech School Inspectorate. The result is a comprehensive description of the steps which the government has made towards eliminating discrimination of Romany pupils in the education system. Based on the foundings, it can be stated that in the upcoming future there should not be any occurences of discrimination of pupils being put to practical schools.
Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu"
Šuranská, Ivana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
Závěrečná práce Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu" se zaměřuje na role ředitele školy jako lídra a manažera, které ovlivňují budování kvality školy. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá kvalitou školy, jejími indikátory, oblastmi řízení a kritérií hodnocení. Dále přináší teoretické poznatky o řediteli školy, jeho kompetencích v rolích lídra a manažera a o projektu "Pomáháme školám k úspěchu. Praktická část zjišťuje, k jakým kritériím rodiče přihlíželi při výběru školy pro své děti a co si představují pod pojmem "kvalitní škola". Dále analyzuje, jaké činnosti, které ředitel školy vykonává v roli lídra a manažera, jsou z pohledu učitelů a rodičů v budování kvality školy nejdůležitější a jak hodnotí přínos zapojení školy do projektu "Pomáháme školám k úspěchu." KLÍČOVÁ SLOVA: kvalita školy, ředitel školy, kompetence, role ředitele, lídr, manažer, řízení změny, inovace, projekt.
Analýza financování regionálního školství (škol zřízených krajem, obcí nebo svazkem obcí) dle platných předpisů a dle způsobu navrhovaného MŠMT
Šimonová, Hana ; Matušková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou financování regionálního školství (škol zřízených krajem, obcí nebo svazkem obcí) ze státního rozpočtu v jednotlivých druzích škol (mateřská škola, základní škola, střední škola) dle platných předpisů a dle způsobu navrhovaného MŠMT ve všech krajích České republiky a možnými výhledy do budoucna. Práce vychází ze závěrů Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2020, která preferuje stabilitu a větší předvídatelnost v oblasti financování vzdělávací politiky. Porovnává krajské normativy pro jednotlivé druhy škol dle stávajícího způsobu financování s Koncepčním záměrem reformy systému financování regionálního školství vydaným MŠMT v roce 2011. Cílem práce je pomocí analýzy a kritického zhodnocení získaných výsledků vyhodnotit, který systém financování se jeví pro jednotlivé druhy škol výhodnější a spravedlivější. Výsledky výzkumu by se mohli případně využít při porovnání s nově připravovanými reformami financování regionálního školství.
Činitelé ovlivňující pracovní výkon pedagogických pracovníků středních škol v Příbrami
Kotěšovská, Hana ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce popisuje a analyzuje činitele ovlivňující pracovní výkon. Zabývá se základními pojmy z oblasti řízení pracovního výkonu. Popsány jsou zvláště pojmy výkon práce, pracovní výkonnost, řízení pracovního výkonu a činitele ovlivňující pracovní výkon. Je vyjasněn rozdíl mezi osobními předpoklady k pracovnímu výkonu související přímo s pracovníkem a vnějšími činiteli, které pracovník nemůže sám ovlivnit. Práce je blíže zaměřena na rovinu procesu a prostředí, vyplývající ze života organizace. Tyto činitele jsou v práci ověřeny dotazníkovým šetřením na středních školách v Příbrami. Výzkumné šetření je provedeno kvantitativním způsobem s využitím dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření bylo koncipováno tak, že umožnilo srovnání s analýzou současných definic pracovního výkonu a pracovní výkonnosti. V implementaci výzkumného šetření byly porovnány vlivy jednotlivých skupin činitelů ovlivňující pracovní výkon pedagogických pracovníků středních škol v Příbrami. Výzkumným šetřením byla potvrzena analýza současných definic pracovního výkonu a pracovní výkonnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.