Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie AC Sparta Praha v České republice a v zahraničí
Hanzálek, Jan ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Srbecký, Michal (oponent)
Abstrakt: Cílem této práce je objektivně nejprve prozkoumat a následně zhodnotit marketingovou strategii klubu. S pomocí jednotlivých analýz se bude celý koncept lépe monitorovat a definovat jak v českém, tak i zahraničním měřítku. Necílím pouze na současné bádání, ale rád bych si na závěr dovolil navrhnout i případné změny, jež by ještě silněji utvrdily pozici týmu.
Marketingová strategie firmy K-Consult na domácím a zahraničním trhu
Hanzálek, Jan ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Stara, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingové strategie firmy K-Consult za použití SWOT analýzy, marketingového mixu a dalších. Teoretická část obsahuje obecnou charakteristiku marketingových strategií, marketingového řízení, SWOT analýzy a PEST analýzy. Praktická část je již zaměřena na aplikaci výše uvedených postupů konkrétně na firmu K-Consult. Dále je i firma porovnána s konkurencí. Závěr je zaměřen na celkové shrnutí a navrhnutí možných vylepšení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.