Název: Marketingové řízení ZUŠ - klíč ke strategickému rozvoji školy
Překlad názvu: Marketing Management Primary Art School - the key to the strategic development of the school
Autoři: Havlíčková, Barbora ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Klíčová slova: Marketing; marketingové řízení; marketingový mix; propagace; strategický rozvoj,základní umělecká škola; Marketing; marketing management; promotion; strategy development; the basic school of arts

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72626

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341744


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet