Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Examination of the Financial Efficiency of the Company Kofola Holding, a.s. Using Time Series Analysis
Sitár, Lukáš ; Šotek, Karel (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
This Bachelor’s thesis deals with the analysis of financial performance Kofola Holding Company, Inc. by statistical methods. The first, theoretical, part is treated the issue of financial analysis, regression analysis and time series. The second, practical part describes this company and analyzes selected indicators, which are further processed by means of regression analysis and time series analysis. In conclusion is completely analyzed situation and processed proposals for its improvement.
Marketingová komunikace producentů kolových nápojů
MACHALOVÁ, Marie
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu. Cílem práce bylo zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace těchto tří značek a za pomoci výzkumu mezi spotřebiteli navrhnout aktivity, které by jim v jejich komunikaci mohly pomoci. Informace od spotřebitelů kolových nápojů těchto tří značek byly sbírány prostřednictvím dotazníkového šetření.
Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
Menšíková, Šárka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu masmediální komunikace třech výrobců kolových nápojů, kterými jsou Kofola, Coca-Cola a Pepsi. Jejím cílem je podat ucelený přehled o masmediální komunikaci, zmapovat průběh marketingových kampaní v televizi a porovnat činnost hlavních hráčů v kategorii kolových nápojů na českém televizním trhu v období 2010-2015. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je provedena literární rešerše a jsou popsány základní oblasti spojené s touto kvalifikační prací, jako je reklama nebo masmediální plánování a je zde také shrnuta situace na televizním trhu a trhu nealkoholických nápojů. Druhá část práce je pak věnována samotné analýze masmediální komunikace zvolených výrobců kolových nápojů v České republice. V úvodu praktické části jsou popsány použité metody, jejímž základem je data mining souboru reklamních investic od společnosti Nielsen Admosphere, a. s.
Fundamentální analýza akcie Kofola
Chikova, Anastassiya ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu akcie společnosti Kofola ČeskoSlovensko, a. s. obchodovatelné na Burze cenných papírů Praha z pohledu fundamentálního modelu. Ve třech kapitolách této práce bude akcie společnosti analyzovaná ze tří úrovní fundamentální analýzy (globální, odvětvové a firemní) a na závěr každé úrovně budou dosažené výsledky popsány a ohodnoceny. Jako součást poslední, třetí kapitoly bude provedena i finanční analýza společnosti pomocí ukazatelů rentability, likvidity a finanční stability. V této fázi budou jednotlivé hodnoty ukazatelů popsané, a dokonce většina z nich nám bude sloužit i k výpočtům vnitřní hodnoty akcie. Výsledkem dané práce by mělo být stanovení vnitřní ceny titulu, srovnání s aktuálním tržním kurzem a z toho odvození investičního doporučení.
Analýza marketingových komunikací produktu Kofola meruňková
Keyř, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingové komunikace při zavedení produktu 0,5l Kofola meruňková. Práce je rozdělena do dvou částí: část teoretická a praktická. V první části jsou vymezeny základní pojmy za použití odborné literatury, jako je komunikace, formy komerčních komunikací a nové trendy. Praktická část je věnována představení společnosti Kofola a.s., jejího portfolia, její konkurence a v této kapitole jsou analyzovány marketingové komunikace na uvedení produktu 0,5l Kofola meruňka. Hlavní část praktické části tvoří vlastní výzkum, na základě kterého jsou vyvozena doporučení, které nejenom přispějí ke zlepšení marketingových komunikací, ale i přispěji ke zlepšení celkové prosperity společnosti Kofola.
Rebranding Kofoly a analýza její komunikační strategie v letech 2001-2012
Štarman, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
(abstrakt) Na českém trhu došlo v porevolučních letech k obrodě několika tuzemských značek, které těží ze své socialistické minulosti. Mezi ně patří také Kofola, která však při opětovném budování značky zvolila inovativní přístup spočívající ve využití nových motivů v komunikaci. Práce se popisuje teoretická východiska rebrandingu a možnosti jejich aplikace na specifický případ, kterým je obroda socialistické značky. V práci je dále popsána komunikační strategie Kofoly, na které jsou názorně ilustrovány inovativní přístupy v komunikaci. Součástí práce je také dotazníkové šetření zkoumající vnímání komunikačních sdělení Kofoly a jednotlivých elementů značky, které se v rámci rebrandingové procesu změnily. V závěru práce je k nalezení zhodnocení celého rebrandingového procesu a navazující komunikační strategie. Součástí závěru je také doporučení, s jakými prvky je vhodné v komunikaci značky nadále pokračovat. Toto doporučení je vytvořeno na základě již zmíněného dotazníkového šetření.
Výklad pojmu retromarketing na příkladu současné marketingové komunikace v České republice
Kozúbková, Klára ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Práce Výklad pojmu retromarketing na příkladu současné marketingové komunikace v České republice se zaměřuje na výklad pojmu retromarketing, jeho současné využití znázorněné na příkladu kampaní českých společností (Kofola, Míša, Botas a dalších), důvod příklonu českých firem k této formě marketingové komunikace a jeho psychologické a sociálně- kulturní aspekty v soudobé české společnosti. Retromarketing využívaly a využívají společnosti spíše intuitivně a nemá v současné době silný teoretický základ. Cílem práce je v první řadě pojem retromarketing vyložit, v druhé řadě pak zjistit, proč je retromarketing jako forma marketingové komunikace využívanější stále větším počtem českých společností a analyzovat, na příkladech konkrétních kampaní, jakým způsobem je tato forma marketingu aplikována. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická je zaměřena na objasnění pojmu, jeho zasazení do širšího kontextu marketingové komunikace a psychické a sociálně-kulturní aspekty retromarketingu. Kapitola teoretického výkladu je pak věnována výkladu a porozumění nostalgii jako jednomu z klíčových prvků retromarketingu. V praktické části jsou analyzovány zvolené ukázky komunikačních aktivit vybraných společností za účelem nalezení prvků retromarketingu v jeho praktické aplikaci.
Examination of the Financial Efficiency of the Company Kofola Holding, a.s. Using Time Series Analysis
Sitár, Lukáš ; Šotek, Karel (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
This Bachelor’s thesis deals with the analysis of financial performance Kofola Holding Company, Inc. by statistical methods. The first, theoretical, part is treated the issue of financial analysis, regression analysis and time series. The second, practical part describes this company and analyzes selected indicators, which are further processed by means of regression analysis and time series analysis. In conclusion is completely analyzed situation and processed proposals for its improvement.
Marketingové strategie značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu
Tvrdý, Aleš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato diplomová práce v první části charakterizuje pojmy značka a marketingová strategie, včetně jejich součástí. V druhé části pojednává o značkách Coca-Cola, Kofola a Pepsi a jejich prvcích, image, positioningu a marketingovém mixu. V závěrečné části jsou prezentovány výsledky dvou průzkumů - průzkumu v maloobchodu a průzkumu mezi spotřebiteli, které se zabývají analýzou třžní pozice daných značek a jejich vnímání spotřebiteli.
Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejich vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí
Kvasnicová, Pavla ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Ve své práci se budu zabývat srovnáním komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejích vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí. Každá společnost má vytvořenu svou komunikační strategii a svůj komunikační mix, pomocí kterých se snaží vést společnost k úspěchu. Jak moc je úspěšná a jak moc komunikační mix působí na spotřebitele, se budu snažit zjistit ve svém výzkumu. Z výsledků výzkumu poté vytvořím vlastní doporučení pro jednotlivé společnosti, jak svůj komunikační mix upravit, aby dosáhli kýženého výsledku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.