Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových komunikací produktu Kofola meruňková
Keyř, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingové komunikace při zavedení produktu 0,5l Kofola meruňková. Práce je rozdělena do dvou částí: část teoretická a praktická. V první části jsou vymezeny základní pojmy za použití odborné literatury, jako je komunikace, formy komerčních komunikací a nové trendy. Praktická část je věnována představení společnosti Kofola a.s., jejího portfolia, její konkurence a v této kapitole jsou analyzovány marketingové komunikace na uvedení produktu 0,5l Kofola meruňka. Hlavní část praktické části tvoří vlastní výzkum, na základě kterého jsou vyvozena doporučení, které nejenom přispějí ke zlepšení marketingových komunikací, ale i přispěji ke zlepšení celkové prosperity společnosti Kofola.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.