Název: Rebranding Kofoly a analýza její komunikační strategie v letech 2001-2012
Překlad názvu: The rebranding of Kofola and the analysis of its communication strategy in the years 2001-2012
Autoři: Štarman, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inovace; Kofola; kolové nápoje; komunikační strategie; rebranding; značka; český trh; brand; cola drinks; communication strategy; Czech market; innovation; Kofola; rebranding

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/73492

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-342816


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet