Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 626 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Branding společnosti ZOOT a.s. zabývající se prodejem módy on-line
Juhásová, Alexandra ; Andera, Nikola (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na branding e-shopu ZOOT.cz a obsahuje zhodnocení brandingové strategie s cílem posílení značky a konkurenceschopnosti. Teoretická část je zaměřena na interpretaci jednotlivých prvků brandingové strategie, interního brandingu a strategického řízení značky. Na základě analýzy budování značky e-shopu ZOOT, konkurenčního srovnání a marketingového výzkumu jsou vypracovány návrhy zlepšení, směřující k posílení značky ZOOT a konkurenceschopnosti podniku.
Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je, propagace značky Engine Tables na nových sociálních sítích a zlepšení propagace na stávajících sociálních sítích. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost a celkový přínos navrhovaných řešení.
Rozvoj značky podniku
Benedikovičová, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zameriava na problematiku rozvoja brandingu spoločnosti zaoberajúcej sa predajom hudobných nástrojov. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky k téme branding. V analytickej časti sú poznatky aplikované na skúmanú firmu. Na základe porovnania jednotlivých prvkov brandingu danej firmy a konkurencie sú spracované návrhy aktivít pre podporu rozvoja značky.
Komunikační strategie pro společnost DORINT, s.r.o.
Koplíková, Martina ; Bodlák, Martin (oponent) ; Bodlák, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením komunikace firmy DORINT, s.r.o. vůči svému okolí. Pozornost je věnována analýze současné situace podniku, především vlivům, které na něj působí. Východiskem celé práce je návrh kompletní komunikační strategie zaměřené především na regionální podporu značky.
Ape Boards
Kvardová, Kateřina ; Kloss, Jan (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
Ape Boards je moje vlastní nově vznikající značka, zabývající se výrobou snowboardů a kiteboardů. Pro tuto věc jsem navrhla výrazný logotyp, který má fungovat jako sjednocující prvek celé značky a jednotlivých designů desek. Webové stránky (www.apeboards.com). A první kolekci snowboardů a kiteboardů, ze kterých jsem 7 kusů nechala vyrobit pro diplomovou práci. Designy neodpovídají 'masovému' chtíči, protože cílem není velká produkce ani propagace, ale vycházejí z toho, co je mi milé. Od minimalismu přes barevné geometrie až po gorily, podle nichž se celá značka jmenuje.
Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách. Diplomová práce analyzuje stavební firmu Imos Brno, a.s. Práce je zaměřena na sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení optimalizace v souvislosti se získáváním veřejných zakázek.
Využití konceptů rozvoje značky pro posílení konkurenceschopnosti banky
Bělovská, Lucie ; Dobeš,, Kamil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití konceptů rozvoje značky Air Bank pro posílení konkurenceschopnosti banky. Na základě teoretických poznatků a metodiky dle Ko Floora je zhodnocena stávající situace společnosti. Následně jsou provedeny analýzy k určení pozice značky na trhu. Z výsledků těchto analýz jsou stanoveny návrhy řešení na podporu rozvoje značky.
Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti
Pešlová, Veronika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propojením marketingového mixu se značkou konkrétní společnosti, a to společnosti Notino, s.r.o. Dle teoretických poznatků a metodiky je provedena analýza trhu včetně marketingového mixu. Rovněž bude proveden marketingový průzkum ohledně vnímání značky zákazníkem. Na základě teoretické a analytické části jsou pro společnost stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky pomocí marketingového mixu.
Podnikatelský záměr na založení výrobního podniku s módní konfekcí
Mešková, Michaela ; Povolný, Jiří (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Bakalárska práca je zameraná na vytvorenie podnikateľského zámeru pre založenie firmy. Zámer je vypracovaný pre podnik výrobného charakteru, ktorý následne predáva svoje produkty konečným spotrebiteľom. Na základe riešení a návrhov v tejto práci môže byť založený podnik, ktorý bude schopný eliminovať nedostatky a riziká, ktoré sa môžu vyskytnúť v priebehu vzniku, ale aj za bežného fungovania v prvých rokoch prevádzky.
Zpracování obrazu na platformě Raspberry Pi pro mobilní robotiku
Kapitančik, Maroš ; Richter, Miloslav (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá návrhom algoritmu spracovania obrazu pre roboty riadené na základe informácií získaných z vizuálneho systému. Jadro použitého systému tvorí nízkorozpočtová platforma Raspberry Pi. Pred návrhom algoritmu je uvedená séria testov spracovania obrazu odhaľujúca jej možnosti. Riešenie úlohy je rozdelené do niekoľkých častí. Obmedzený výkon často pri vývoji viedol na individuálny prístup k problémom. V závere je uvedená citlivostná a výkonová analýza navrhnutého riešenia.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 626 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.