Název: Využití konceptů rozvoje značky pro posílení konkurenceschopnosti banky
Překlad názvu: Application of Branding Concepts for the Development of the Competitiveness of Bank
Autoři: Bělovská, Lucie ; Dobeš,, Kamil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky; Konkurence; konkurenceschopnost; osobnost značky; produkt; rozvoj značky; značka; zákaznická spokojenost.; Brand; Brand development; Brand personality; Brand value; Competition; Competitiveness; Customer satisfaction; Product

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67264

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-573905


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet