Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace nabídky pro partnery klubů v České lize amerického fotbalu
Kroulík, Radim ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název práce: Komparace nabídky pro partnery klubů v České lize amerického fotbalu Cíl práce: Hlavním cílem diplomové práce je porovnat nabídky pro partnery klubů v nejvyšší soutěži amerického fotbalu v České republice a vytvořit návrh doporučení pro obsah nabídek. Metody: Pro dosažení cíle byla použita smíšená metoda výzkumu, obsahující evaluační případovou studii a elektronické dotazování. Výsledky: Podle dosažených výsledků je nejkvalitněji zpracovaná nabídka klubu Prague Black Panthers. Výsledky, které je potřeba potvrdit dlouhodobým výzkumem, naráží na souvislost mezi kvalitní nabídkou, výší rozpočtu a sportovním úspěchem klubu. Porovnání současných nabídek s marketingovou teorií poukazuje na nedostatečné zpracování všech nabídek a absenci podstatných informací, které jsou pro potenciální partnery důležité. Klíčová slova: marketing sportu, komparace, sponzoring, reklama, nabídkové listy, americký fotbal
Využití motivu lezení a horolezení v současných marketingových kampaních v ČR
Malkovská, Simona ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Míčová, Pavlína (oponent)
Cíle: Bakalářská práce se zabývá používáním motivu lezení a horolezení a českých lezeckých osobností v současných marketingových kampaních. Cílem práce je zmapovat četnost a formu, v jaké se zkoumaný motiv objevuje v médiích a okrajově pak i v ostatních marketingových nástrojích interní a externí komunikace. Současně se pokusíme zjistit motivaci firem k využívání této tématiky pro vlastní propagaci a porovnat ji s motivací samotných lezců a horolezců k vykonávání této aktivity. Metody: Šetření bylo provedeno formou řízených polostrukturovaných rozhovorů společně s analýzou tištěných a elektronických dokumentů. Dalším zdrojem informací byla data získaná z databází mediálních a sportovních agentur. Výzkumný soubor tvořili zástupci reklamních agentur a marketingoví manažeři firem z oblasti outdooru i mimo tuto oblast, které téma lezení a horolezení v propagaci značky užívaly. Pro šetření byly stěžejní kampaně uskutečněné v letech 2011 - 2014. Výsledky: Na základě rozhovorů a analýzy mediálních výstupů a marketingových nástrojů usuzuji, že hlavní motivací firem pro použití tématiky horolezení a lezení jsou konkrétní lezecké osobnosti, nikoliv aktivita samotná. Překvapivě markantní roli při jejich výběru hrály osobní vazby, podpora regionu a samotné charakterové vlastnosti, více než konkrétní sportovní výkony...
Marketingový mix TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a návrhy na jeho zlepšení
Buchtová, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingový mix TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu stávajícího marketingového mixu florbalového klubu TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a následně navrhnout opatření na jeho zlepšení, která by vedla k většímu zájmu zákazníků jakožto sponzorů, stávajících hráčů, potenciálních hráčů, diváků a fanoušků. Metody: K zjištění základních informací o florbalovém klubu a jeho marketingovém mixu bylo využito strukturované interview s otevřenými otázkami (Interview 1). K analýze podmínek klubu sloužila případová studie společně s analýzou dokumentů a vlastním pozorováním. Potřebné informace k prováděným analýzám byly zajištěny též pomocí strukturovaného interview s otevřenými otázkami (Interview 2). Analýza prostředí klubu byla provedena pomocí PEST analýzy a analýzy zdrojů. Ke shrnutí poznatků a vyvození závěrů o současném stavu marketingového mixu byla realizována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky v marketingovém mixu TJ X3M Sokol Královské Vinohrady, které lze spatřit především v klubovém merchandisingu, venkovní reklamě, oblasti public relations a doprovodném programu. Klíčová slova: sportovní marketing, nezisková organizace, analýza, florbal
Komunikační aktivity Českého badmintonového svazu v sezóně 2013/2014
Tomalová, Kateřina ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Předmětem této bakalářské práce s názvem Komunikační aktivity Českého badmintonového svazu v sezoně 2013/2014 je zmapování a zhodnocení aktivit svazu na základě teoretických poznatků o sportovním marketingu. Práce se věnuje teoretickému ukotvení sportovního marketingu, popisu 4P ve sportu a následné praktické aplikaci těchto teoretických poznatků na Český badmintonový svaz a badminton v České republice. Hlavním cílem práce je deskripce a zhodnocení komunikačních aktivit Českého badmintonového svazu v období srpen 2013 - červen 2014. Součástí této práce je také SWOT analýza Českého badmintonového svazu, komparace s komunikačními aktivitami jiných sportovních organizací a návrhy na zlepšení komunikace do budoucna. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingová komunikace sportovního klubu FK Mladá Boleslav v letech 2009-2014
Zikmund, Vladimír ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
(abstrakt) Představením výchozích marketingových aktivit a jejich aplikace ve sportovním prostředí na konkrétním příkladu komunikace FK Mladá Boleslav v letech 2009-2014 odpovídám na otázku potřebnosti marketing ve sportu. V obecném úvodu se zabývám rolí sportu ve společnosti a významem médií jako zprostředkovatele. Je naznačena role sponzoringu ve sportu na teoretických základech i konkrétních příkladech ze zahraničí. Následnou charakteristikou historické, organizační i sportovní stránky FK Mladá Boleslav je vytvořen předpoklad pro specifikaci a zkoumání komunikačních výstupů této organizace, představených na stěžejních kontinuálně využívaných platformách online, rozhlasových a out-of-home médií. Posléze věnuji prostor také úzkému sepětí s partnery a sponzory a proběhnuvším proměnám vizuální identity. Výstupem práce je soubor komunikačních doporučení v obsahové i následné distribuční rovině, které mají za cíl zlepšení návštěvnosti sportovních událostí FK Mladá Boleslav. Práce je zakončena zdůrazněním důležitosti využití marketingu ve sportovním prostředí v České republice.
Prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010
Kopecká, Klára ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Vlková, Tereza (oponent)
Název: Prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010 Cíle: Cílem této práce je zhodnocení prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010 z více úhlů a nalezení možností jejího zlepšení. Práce se snaží připravit doporučení pro pořádající společnost SPORT INVEST Group, jak je možné posílit prezentaci partnerů, a získat tak nástroj jejich udržení a zároveň získávání nových partnerů. Metody: Hlavní metodou je dotazování pomocí dotazníků. Práce využívá také interview a pozorování. Z dat získaných těmito metodami vycházejí SWOT analýza. Výsledky: Práce ukázala, že nejdůležitější věcí, aby spojení bylo funkční, je aktivace partnerství. Co se týká přístupu k partnerům, je potřeba jim vycházet vstříc a průběžně přicházet s novými nápady na jejich prezentaci. Jméno Petra Čecha zahrnuté v projektu je pro partnery i pro samotné účastníky nesmírně lákavé. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, pořádání sportovní akce, sponzoring, Fotbalová škola Petra Čecha
Marketingový plán České asociace sportu pro všechny na léta 2013 - 2015
Sysel, František ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Jeřábek, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015 Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení marketingového plánu České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015. Vzniklý marketingový plán obsahuje všechny kroky nezbytné pro dosažení marketingových cílů, které jsou součástí strategických cílů této organizace v uvedeném období. Metody: V této práci byly použity metody zkoumání dokumentů, neformální rozhovor, dotazníkové šetření, SWOT analýza a STEP analýza. Všechny tyto metody byly uplatněny při získávání informací o České asociaci Sport pro všechny. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, marketing neziskových organizací, marketingový mix
Management sportovní akce AUTHOR Král Šumavy 2010 MTB
Matějka, Daniel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit projekt managementu sportovní akce, který by mohl obecně sloužit organizátorům sportovních akcí a primárně vytvořit doporučení pro organizátory akce AUTHOR král Šumavy MTB. Úkolem je pomocí osobního dotazování a analýzy SWOT provést celkovou analýzu závodu a vytvořit návrhy na zlepšení celé organizace pro další ročníky. V závěrečné části jsem vyhodnotil, zda bylo dosaženo stanovených cílů a zrekapituloval nejdůležitější výsledky provedených metod.
Marketingový mix hokejového klubu PSG Zlín
Šturma, Pavel ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingu, marketingové prostředí, jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění v případě sportovního klubu. V druhé části dochází k seznámení s klubem a analýze marketingového prostředí, ve kterém se klub nachází, a současného marketingového mixu klubu. Východiskem je pak návrh jejich zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.