Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití motivu lezení a horolezení v současných marketingových kampaních v ČR
Malkovská, Simona ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Míčová, Pavlína (oponent)
Cíle: Bakalářská práce se zabývá používáním motivu lezení a horolezení a českých lezeckých osobností v současných marketingových kampaních. Cílem práce je zmapovat četnost a formu, v jaké se zkoumaný motiv objevuje v médiích a okrajově pak i v ostatních marketingových nástrojích interní a externí komunikace. Současně se pokusíme zjistit motivaci firem k využívání této tématiky pro vlastní propagaci a porovnat ji s motivací samotných lezců a horolezců k vykonávání této aktivity. Metody: Šetření bylo provedeno formou řízených polostrukturovaných rozhovorů společně s analýzou tištěných a elektronických dokumentů. Dalším zdrojem informací byla data získaná z databází mediálních a sportovních agentur. Výzkumný soubor tvořili zástupci reklamních agentur a marketingoví manažeři firem z oblasti outdooru i mimo tuto oblast, které téma lezení a horolezení v propagaci značky užívaly. Pro šetření byly stěžejní kampaně uskutečněné v letech 2011 - 2014. Výsledky: Na základě rozhovorů a analýzy mediálních výstupů a marketingových nástrojů usuzuji, že hlavní motivací firem pro použití tématiky horolezení a lezení jsou konkrétní lezecké osobnosti, nikoliv aktivita samotná. Překvapivě markantní roli při jejich výběru hrály osobní vazby, podpora regionu a samotné charakterové vlastnosti, více než konkrétní sportovní výkony...
Značková realita
Kokeš, Lukáš ; KUBICA, Petr (vedoucí práce) ; MÍČOVÁ, Pavlína (oponent)
Práce se zabývá fenoménem pronikání marketingových vlivů na pole kreativního dokumentárního filmu. Pojem "značkový obsah" neboli "branded content" je strategie, jak do autorského díla nebo kulturního výstupu propašovat reklamní sdělení tak, aby toto reklamní sdělení nebylo na první pohled okamžitě rozpoznatelné. Ve svém textu hledám souvislosti "značkování / brandování" významných dokumentárních filmů jak v historii kinematografie, tak v současné filmové a televizní produkci. Skrze historický vývoj reklamních strategií, příklady z jiných médií, dalších oblastí kultury (hudba, výtvarné umění) a z mezinárodního dokumentárního kontextu se zacílení textu postupně obrací k několika variantám brandovaného obsahu v současné české kulturní produkci
Peter Mettler
Tasovská, Klára ; Kubica, Petr (vedoucí práce) ; Míčová, Pavlína (oponent)
Bakalářská práce zkoumá kinematografický styl a tvůrčí metody kanadského filmového režiséra Petera Mettlera. Text je pojednán jako částečná monografie tohoto interdisciplinárního umělce, přičemž Mettlerovy tvůrčí postupy jsou popsány na základě případových studií třech jeho, z hlediska komplexity filmového vyjadřování, stěžejních děl: Scisserse (1982), Picture Of Light (1983) a Gambling, Gods and LSD (2002).
Femino-aktivismus video práce Mariny Gržinić a Ainy Šmid
Arsenjuk, Urban ; Vojtěchovský, Miloš (vedoucí práce) ; Míčová, Pavlína (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží stručně a chronologicky osvětlit vývoj slovinského videoartu. Za jakých okolností se vyvíjel a čím se zabýval, tedy od raných formalistických počátků ke kritice tehdejší socialistické společnosti a válce, která rozdělila bývalou Jugoslávii. V následujících úvahách jsem se omezil na video práce dvou slovinských žen, videoartistické dvojice Mariny Gržinić a Ainy Šmid. Důvod k tomuto rozhodnutí je prostý a vychází z osobní zkušenosti z návštěvy výstavy Media In Media z roku 1997 a z úvah a promýšlení konkrétního scénáře pro chystaný dokumentární film, resp. se na ni omezuje. Na přikladu video pásek Marini Gržinićové a Aini Šmidové chci ukázat, jak důležité bylo a je video jako médium reflektující stav nějaké doby a systému a na co můžeme narazit u čtení určitého video díla. Jádro této práce tvoří analýza video filmu Chvíle rozhodování (Trenutki odločitve, 1985).

Viz též: podobná jména autorů
5 Míčová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.