Název: Využití motivu lezení a horolezení v současných marketingových kampaních v ČR
Překlad názvu: Climbing and mountaineering in contemporary Czech marketing campaigns
Autoři: Malkovská, Simona ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Míčová, Pavlína (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoce; horolezení; lezení; Libor Uher; marketing; motivace; Nelly Kudrová; prožitek; Radek Jaroš; reklama; sponzoring; sportovní marketing; advertisement; climbing; emotions; experience; flow; Libor Uher; marketing; motivation; motivation achievement; mountaineering; Nelly Kudrová; Radek Jaroš; self-efficacy; sponsorship; sport marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/65313

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-334449


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet