Název:
Komunikační aktivity Českého badmintonového svazu v sezóně 2013/2014
Překlad názvu:
Communication activities of the Czech badminton federation in season 2013/2014
Autoři:
Tomalová, Kateřina ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této bakalářské práce s názvem Komunikační aktivity Českého badmintonového svazu v sezoně 2013/2014 je zmapování a zhodnocení aktivit svazu na základě teoretických poznatků o sportovním marketingu. Práce se věnuje teoretickému ukotvení sportovního marketingu, popisu 4P ve sportu a následné praktické aplikaci těchto teoretických poznatků na Český badmintonový svaz a badminton v České republice. Hlavním cílem práce je deskripce a zhodnocení komunikačních aktivit Českého badmintonového svazu v období srpen 2013 - červen 2014. Součástí této práce je také SWOT analýza Českého badmintonového svazu, komparace s komunikačními aktivitami jiných sportovních organizací a návrhy na zlepšení komunikace do budoucna. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)The subject of this bachelor thesis named Communication activities of Czech Badminton Federation in season 2013/2014 is mapping and evaluating of these actvivities, which are based on theoretical knowledge of sport marketing. This thesos is focused on theoretical definition of sport marketing, description of 4P in sport and on the following practical application of these theoretical findings on Czech Badminton Federation and badminton in the Czech Republic. Description and evaluation of communication activities of Czech Badminton Federation between August 2013 and June 2014 is the main goal of this bachelor thesis. SWOT analysis and comparison of communication activities along with another sport organizations and proposition for future innovations are also included in this thesis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Klíčová slova:
4P; badminton; komunikační aktivity Českého badmintonového svazu; publicita; Sportovní marketing; sportovní PR; Český badmintonový svaz; 4P; badminton; communication activities of Czech Badminton Federation; Czech Badminton Federation; publicity; Sport marketing; sport PR