|
Komunikační mix vybraného produktu
Kelarová, Michaela ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix produktu UGO. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix produktu, srovnává teoretická východiska se skutečným stavem a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou využívány a které ne. Obsahuje návrhy na zlepšení aktuálně používaných metod komunikace se zákazníky a spotřebiteli a navrhuje možné metody, které by mohly přispět na zlepšení jeho situace na trhu.
|
|
Návrh marketingové strategie pro high-tech firmu
Drgonec, Igor ; Rympler, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá využitím marketing a jeho pod kategórie online marketingu na vytvorenie obecného postupu alebo návodu na zavedenie a zvýšenie popularity mobilných aplikácii vyvinutých firmou Programatori s.r.o. a tým aj propagáciou firmy samotnej. V práci budú použité najmä nástroje online marketingu ako sociálne siete, a SEO optimalizácia. Tieto nástroje sa budú využívať počas celého životného cyklu aplikácie.
|
| |
|
Návrh komunikačního mixu firmy
Havlíčková, Romana ; Fiala, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu pro společnost M-soft, spol. s. r. o., která provozuje internetové služby a zabývá se prodejem výpočetní techniky. Práce zkoumá společnost, analyzuje komunikační mix a okolí a navrhuje vhodnou kombinaci nástrojů komunikačního mixu.
|
|
Návrh propagace začínající grafické firmy
Richterová, Lenka ; Voráč, Ondřej (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením propagace pro firmu efF creative ateliér, která podniká v polygrafickém průmyslu. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí uvnitř i vně firmy a podrobněji zkoumá jednotlivé formy marketingové komunikace. Na základě marketingové analýzy je sestavena nová propagace firmy.
|
| |
|
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Grecová, Kateřina ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem tradičního českého podniku Šohaj služby s.r.o. Tato práce je rozdělená na dvě základní části – teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na základní literaturu týkající se daného tématu, která čtenáři poskytuje podstatné informace k této problematice a pomůže mu lépe pochopit praktickou část. Druhá část této práce je zaměřena na samotnou firmu. Pomocí vybraných marketingových modelů je zpracován její rozbor. Je zhodnoceno, jak firma komunikuje se zákazníky a poskytuje jim produkty. Na závěr jsou navrhnuty podniku možnosti zlepšení komunikace se svými stávajícími a potenciálními zákazníky.
|
|
Komunikační mix ve společnosti GRIMALDI, SPOL. S R. O.
Lukáčová, Zuzana ; Grimová, Lenka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení a rozšíření nástrojů komunikačního mixu společnosti, vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků společnosti Grimaldi spol. s r. o., jedná se o malou společnost, která se specializuje na výstavní expozice, interiéry, exteriéry, nábytek a grafické návrhy. Teoretická část, zaměřená na marketingové prostředí, komunikaci s veřejností, komunikační mix, je vypracovaná na základě dostupné literatury o marketingu, marketingové komunikaci a vztahy podniku s veřejností. Analytická část je zaměřena na aktuální situaci společnosti, vyhodnotí jednotlivé komunikační prostředky podniku, dále zahrnuje marketingový výzkum komunikace. Výsledky realizovaného výzkumu v návrhové části vedou k vlastním návrhům řešení a doporučení na zlepšení v současného stavu společnosti.
|
|
Marketingová komunikace podniku
Cabejšek, Tomáš ; Sokol, Luboš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh změn vedoucích k optimalizaci marketingové komunikace podniku z oblasti elektrotechnické výroby. První část práce obsahuje teoretické pojmy,vymezení základní pojmů marketingu, marketingové komunikace, analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Ve druhé části autor analyzuje aktuální stav v podniku a jeho marketingovou komunikaci. Ve třetí části jsou prezentovány návrhy opatření a změn v marketingové komunikaci, které mají vést k jejímu zlepšení.
|
| |