Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti
Cabejšek, Tomáš ; Dobešová, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh změn v marketingové strategii obchodu prodávajícího elektrospotřebiče a elektroniku. Zejména z pohledu marketingového mixu a situačních analýz. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingových strategií. Druhá, analytická část je soustředěna na zjištění aktuální situace v podniku. Ve třetí části jsou uvedena navrhovaná opatření, jejichž úkolem je vylepšit současnou marketingovou strategii.
Marketingová komunikace podniku
Cabejšek, Tomáš ; Sokol, Luboš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh změn vedoucích k optimalizaci marketingové komunikace podniku z oblasti elektrotechnické výroby. První část práce obsahuje teoretické pojmy,vymezení základní pojmů marketingu, marketingové komunikace, analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Ve druhé části autor analyzuje aktuální stav v podniku a jeho marketingovou komunikaci. Ve třetí části jsou prezentovány návrhy opatření a změn v marketingové komunikaci, které mají vést k jejímu zlepšení.
Proposal for Improvements of Predictive Maintenance Services and its Promotion
Stránský, Štěpán ; Cabejšek, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The main goal of this bachelor’s thesis is to analyze the Power division of AXIMA company and its competitors with a focus on smart products and services and based on these analyses create proposals for improvements and promotion of AXIMA Power predictive maintenance services. The first main section is theoretical and includes definitions related to marketing, used analyses, and predictive maintenance followed by an analytical section where the current situation of the company is analyzed and key factors for the proposals are identified. The last section includes proposals for activities aimed at the improvement and promotion of the division’s predictive maintenance services and smart products.
Aplikace prvků agilních metod projektového řízení vývoje softwaru ve firmě
Kudrna, František ; Cabejšek, Tomáš (oponent) ; Širáňová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci vybraných prvků agilních metodik do procesů projektového řízení vývoje softwaru vybrané firmy. Práce je tvořena třemi kapitolami. V první části je zpracován teoretický podklad, který se ve svém úvodu zaměřuje na základy projektového řízení a postupně podrobněji popisuje agilní metodiky a jejich zástupce Scrum. Ve druhé části je představena vybraná firma společně s analýzou současného stavu projektového řízení a jsou popsány aktuální procesy, které ve firmě probíhají v rámci řízení projektů. Z výsledků analýzy jsou identifikovány oblasti, pro které je zpracováno řešení formou návrhu s využitím vybraných prvků agilních metodik.
Proposal for Improvements of Predictive Maintenance Services and its Promotion
Stránský, Štěpán ; Cabejšek, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The main goal of this bachelor’s thesis is to analyze the Power division of AXIMA company and its competitors with a focus on smart products and services and based on these analyses create proposals for improvements and promotion of AXIMA Power predictive maintenance services. The first main section is theoretical and includes definitions related to marketing, used analyses, and predictive maintenance followed by an analytical section where the current situation of the company is analyzed and key factors for the proposals are identified. The last section includes proposals for activities aimed at the improvement and promotion of the division’s predictive maintenance services and smart products.
Marketingová komunikace podniku
Cabejšek, Tomáš ; Sokol, Luboš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh změn vedoucích k optimalizaci marketingové komunikace podniku z oblasti elektrotechnické výroby. První část práce obsahuje teoretické pojmy,vymezení základní pojmů marketingu, marketingové komunikace, analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Ve druhé části autor analyzuje aktuální stav v podniku a jeho marketingovou komunikaci. Ve třetí části jsou prezentovány návrhy opatření a změn v marketingové komunikaci, které mají vést k jejímu zlepšení.
Marketingová strategie společnosti
Cabejšek, Tomáš ; Dobešová, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh změn v marketingové strategii obchodu prodávajícího elektrospotřebiče a elektroniku. Zejména z pohledu marketingového mixu a situačních analýz. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingových strategií. Druhá, analytická část je soustředěna na zjištění aktuální situace v podniku. Ve třetí části jsou uvedena navrhovaná opatření, jejichž úkolem je vylepšit současnou marketingovou strategii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.