Název: Model e-marketingu firmy
Překlad názvu: Model of E-marketing
Autoři: Hladišová, Dana ; Hladiš, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronické obchodování; Elektronický obchod; intranet; propagace elektronického obchodování; public relations; reklamace zboží zakoupeného na internetu; SEO; the long tail.; e-commerce; E-shop; intranet; propagation of e-shop; public relations; reclamation of product purchased on internet; SEO; the long tail.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18261

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-610385


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet