Název:
Návrh propagace začínající grafické firmy
Překlad názvu:
The Proposal of Promotion for a Starting Graphic Firm
Autoři:
Richterová, Lenka ; Voráč, Ondřej (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá sestavením propagace pro firmu efF creative ateliér, která podniká v polygrafickém průmyslu. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí uvnitř i vně firmy a podrobněji zkoumá jednotlivé formy marketingové komunikace. Na základě marketingové analýzy je sestavena nová propagace firmy.
The master´s thesis deals with the promotion of the firm called efF creative ateliér, that works in printing industry. This work is focused on analysis of marketing environment in and out of the firm and recognizes particular forms of marketing communication. On the basis of these analyses a new promotion for firm is suggested.
Klíčová slova:
firemní identita; Marketing; marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; propagace; přímý marketing; reklama; sponzoring.; vztahy s veřejností; advertising; corporate identity; direct marketing; Marketing; marketing communication; personal selling; propagation; public relations; sales promotion; sponsoring.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16870