Název: Návrh propagace začínající grafické firmy
Překlad názvu: The Proposal of Promotion for a Starting Graphic Firm
Autoři: Richterová, Lenka ; Voráč, Ondřej (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firemní identita; Marketing; marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; propagace; přímý marketing; reklama; sponzoring.; vztahy s veřejností; advertising; corporate identity; direct marketing; Marketing; marketing communication; personal selling; propagation; public relations; sales promotion; sponsoring.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16870

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-610410


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet