Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kariérní management studentů a absolventů na sociálních sítích
Nekuda, Lukáš
Nekuda, L. Kariérní management studentů a absolventů na sociálních sítích. Diplo-mová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítí v kariérním managementu studentů a absolventů ekonomických fakult. Základem výzkumu jsou dříve provedené studie a vybraná tvrzení, která ze studií vyplívají. Hlavní část výzkumu hodnotila služby poskytované kariérními centry univerzit a následně využití sociálních sítí pro rozvoj kariéry. Doporučení byla formulována na základě současného využívání sociálních sítí respondenty dotazníkového šetření a jejich preferencí ohledně předávání informací směrem ke studentům v průběhu studia. Výsledky ukázaly na potřebu zahrnutí problematiky do kurikul ekonomických fakult a potvrdily tvrzení studií z rešeršní části práce.
Korelace mezi popularitou značky ANO v Moravskoslezském kraji a úspěchem zvoleného primátora Tomáše Macury v komunálních vobách 2022
Vítek, Tomáš ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce Korelace mezi popularitou značky ANO v Moravskoslezském kraji a úspěchem zvoleného primátora Tomáše Macury v komunálních volbách 2022 se věnuje případové studii Tomáše Macury v rámci komunální politiky v Ostravě. V teoretické části práce se definují pojmy spojené se značkou, brandingem, politickou značkou a osobní politickou značkou. Následuje kapitola společensko-politického kontextu, kde práce shrnuje výsledky strany ANO 2011 na jednotlivých politických úrovních se zaměřením na ostravský region. V této kapitole také práce řeší vzestup strany ANO 2011 společně s její historií. S tím se následně pojí podkapitola věnována přímo Tomáši Macurovi a jeho politické kariéře. V analytické části se práce zabývá analýzou vnitrostranického výzkumu a mediální vizibilitou Tomáše Macury před komunálními volbami v roce 2022. Výsledkem práce je zjištění, že obě dvě strany - Tomáš Macura a politická strana ANO 2011 - ze svého soužití navzájem profitovaly a vznikl mezi nimi tedy symbiotický vztah.
Digitální komunikace vybraných českých hudebních interpretů cílících na zahraniční trh za rok 2021
Vojík, Vít ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Cílem práce je popsat situaci na českém hudebním trhu z hlediska využívání sociálních médií tuzemskými interprety pro jejich propagaci do zahraničí. Teoretická část se věnuje důležitosti budování osobní značky pro růst digitální komunity interpretů a následně předkládá teoretické poznatky o tvorbě obsahu pro sociální média. Praktická část analyzuje komunikaci 3 vybraných tuzemských interpretů cílících na zahraniční trhy v roce 2021. Získaná data jsou porovnávána mezi sebou a s teorií. V závěrečné části jsou popsána autorova komunikační doporučení.
Osobní branding a jeho význam na začátku profesní kariéry
Bernatíková, Iva
Diplomová práce se zabývá tématem osobního brandingu a jeho rolí na začátku profesní kariéry. Cílem této práce je zjistit význam budování osobní značky pro studenty a absolventy generace Y na začátku jejich pracovní kariéry a pro jejich potenciální zaměstnavatele. Na základě poznatků pak navrhnout marketingová doporučení pro zainteresované subjekty, jak je v budování osobní značky podpořit. Za tímto účelem byl proveden kvantitativní i kvalitativní výzkum realizovaný prostřednictvím hloubkových rozhovorů se studenty a absolventy vysokých škol různých zaměření (n = 30), se zaměstnanci firem (n = 10), jakožto potenciálních zaměstnavatelů, a prostřednictvím dotazníkového šetření (n = 312). Ze získaných dat a analýzy současné situace týkající se osobního brandingu bylo zjištěno, že zástupci generace Y i firmy o tomto pojmu povědomí mají, nicméně rozcházejí se v úrovni znalostí a uvítali by, kdyby se tím více zabývali již během studia. Z toho vycházejí i výsledná doporučení zaměřená na zavedení výuky osobního brandingu na středních a vysokých školách.
Prezentace těla a tělesnosti na Instagramu v souvislosti s interakcemi uživatelek a uživatelů
Suchá, Hana ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Předkládaná diplomová práce si nese za cíl poskytnout náhled na problematiku sociálních sítí, konkrétně stále populárnějšího Instagramu, v souvislosti s vnímáním těla a tělesnosti svých uživatelů a mezilidskými interakcemi. V teoretické části se práce věnuje symbolickému interakcionismu, který zkoumá společnost skrze interakce jedinců a zabývá se jejich následnou interpretací. Další teoretické kapitoly jsou věnovány pojmům sebeprezentace a tělo ze sociologického pohledu a aktuálním výzkumům sebeprezentace a interakcí v prostředí Instagramu. V empirické části této závěrečné práce je zvolen kvalitativní přístup. Vzorek zkoumaných jedinců byl složen pomocí účelového výběru a metody sněhové koule, za dodržení definovaných sociodemografických kritérií. Vzorek tvoří muži i ženy ve věku 20 až 30 let, pobývající v České republice, kteří studují, nebo dostudovali vysokou školu. Data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru a deníčkových výzkumů. Zvukový záznam, text i fotografie byly analyzovány po vzoru zakotvené teorie.
Tvorba obsahu a propagace travel blogu
Voráčková, Petra ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Práce se zabývá zakládáním a propagací blogu zaměřeného na cestování. Nejprve definuje základní pojmy používané v oboru a následně pojednává o nejčastějších praktikách používaných pro propagaci blogu. V další části řeší zakládání a specifika YouTube kanálu a tvorbě videí určených pro tuto platformu.
Kariérní sebeprezentace studentů Fakulty managementu VŠE na profesní sociální síti LinkedIn
Kačírková, Tereza ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Tato práce řeší problematiku kariérní sebeprezentace. Zaměřuje se zejména na profesní sociální síť LinkedIn, konkrétně její frekvenci výskytu mezi studenty Fakulty ma-nagementu VŠE. Metodikou pro sběr dat je zvoleno online dotazníkové šetření. Závěry plynoucí z výzkumu dávají na vědomí, kolik studentů FM VŠE se věnuje sebepropagaci a do jaké míry je k tomuto účelu využíváno sítě LinkedIn. Součástí práce jsou shrnutí a doporučení, která se pojí s osobním brandingem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.