Název: Využití personal brandingu v oblasti umění: Případová studie Andy Warhol
Překlad názvu: The usage of personal branding in art: Case study Andy Warhol
Autoři: Hájková, Karolína ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: 20. století; Andy Warhol; osobní značka; personal branding; pop art; Továrna; umění; 20th century; Andy Warhol; art; Factory; personal brand; personal branding; pop art

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118715

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415223


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet