Název: Korelace mezi popularitou značky ANO v Moravskoslezském kraji a úspěchem zvoleného primátora Tomáše Macury v komunálních vobách 2022
Překlad názvu: Correlation between the popularity of the ANO brand in the Moravian-Silesian Region and the success of the elected mayor Tomáš Macura in the 2022 municipal elections
Autoři: Vítek, Tomáš ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ANO 2011; brand; komunální politika; komunální volby; osobní značka; Ostrava; Tomáš Macura; ANO 2011; brand; local politics; municipal elections; Ostrava; personal branding; Tomáš Macura

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/184736

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-535622


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet